Institutioner forsikrer ikke længere børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Nessie

9510 skriver:

Vi har også vores børn og alle forsikringer i IF, det er en super børneforsikring de har

Den er helt fantastisk, og den bedste der er på markedet, så vidt jeg har kunnet se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

liwsmor

Nessie skriver:

Fra 1. januar hører vores børn jo ikke længere ind under forsikringen i daginstitutionen, og så er det nok en god idé at få tjekket sin egen børne-ulykkesforsikring.

Vores var ikke god nok, og vi har haft et par forsikringsfolk ude for at give tilbud, og den første (Tryg) nævnte selv at IF's børneforsikring er den bedste i landet, og han var ved at få sine egne børn forsikret der.

Tilfældigvis var det IF der skulle komme og give tilbud efter ham, og vi må indrømme, at den er rigtig god, og tager hensyn til at barnet kan få for penge efter det fyldte 18. år, hvis det er blevet invalideret i barndommen.

Vi har tegnet dén forsikring på Daniel, den er simpelthen alle pengene værd, og dækker uanset hvor han befinder sig henne, hjemme, daginstitution osv.

Bare lige en lille info, til de der kunne være interesserede

har du nogen steder jeg kan læse det ? med at institutioner ikke forsikrer vores børn mere

Anmeld

3. januar 2012

Nessie

liwsmor skriver:

har du nogen steder jeg kan læse det ? med at institutioner ikke forsikrer vores børn mere

Det har været i forskellige medier, har i hvert fald læst det på nettet, kan dog ikke huske om jeg også har set det i nyhederne.

Anmeld

3. januar 2012

liwsmor

Nessie skriver:

Det har været i forskellige medier, har i hvert fald læst det på nettet, kan dog ikke huske om jeg også har set det i nyhederne.

okay iorden. jeg må prøve søge om det

Anmeld

3. januar 2012

Chalala85

Jeg har også lige forsikret Mikkel og den kommende bebs lidt ekstra. Gudskelov for tjenestemændenes forsikring.

Anmeld

3. januar 2012

Chalala85

3. januar 2012

Isabella_mor

Nessie skriver:

Den dækker desværre ikke fra 1. januar, så tjek lige din egen børneulykkesforsikring for en skkerheds skyld

min kæreste (villads' far har tegnet en børneulykkesforsikring for ikke så længe siden, den må vi lige se hvordan og hvorledes.

Anmeld

3. januar 2012

Nessie

isabellamor skriver:

min kæreste (villads' far har tegnet en børneulykkesforsikring for ikke så længe siden, den må vi lige se hvordan og hvorledes.

Det er åbenbart ikke alle der dækker mens barnet er i "pasning", så det er i hvert fald en god idé lige at få det tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.