Institutioner forsikrer ikke længere børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.285 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Nessie

Fra 1. januar hører vores børn jo ikke længere ind under forsikringen i daginstitutionen, og så er det nok en god idé at få tjekket sin egen børne-ulykkesforsikring.

Vores var ikke god nok, og vi har haft et par forsikringsfolk ude for at give tilbud, og den første (Tryg) nævnte selv at IF's børneforsikring er den bedste i landet, og han var ved at få sine egne børn forsikret der.

Tilfældigvis var det IF der skulle komme og give tilbud efter ham, og vi må indrømme, at den er rigtig god, og tager hensyn til at barnet kan få for penge efter det fyldte 18. år, hvis det er blevet invalideret i barndommen.

Vi har tegnet dén forsikring på Daniel, den er simpelthen alle pengene værd, og dækker uanset hvor han befinder sig henne, hjemme, daginstitution osv.

Bare lige en lille info, til de der kunne være interesserede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Kay

jeg sys det er en oplysning der er værd at oppe

Anmeld

3. januar 2012

helle85

Nessie skriver:

Fra 1. januar hører vores børn jo ikke længere ind under forsikringen i daginstitutionen, og så er det nok en god idé at få tjekket sin egen børne-ulykkesforsikring.

Vores var ikke god nok, og vi har haft et par forsikringsfolk ude for at give tilbud, og den første (Tryg) nævnte selv at IF's børneforsikring er den bedste i landet, og han var ved at få sine egne børn forsikret der.

Tilfældigvis var det IF der skulle komme og give tilbud efter ham, og vi må indrømme, at den er rigtig god, og tager hensyn til at barnet kan få for penge efter det fyldte 18. år, hvis det er blevet invalideret i barndommen.

Vi har tegnet dén forsikring på Daniel, den er simpelthen alle pengene værd, og dækker uanset hvor han befinder sig henne, hjemme, daginstitution osv.

Bare lige en lille info, til de der kunne være interesserede

tak for oplysningen det viste jeg ikke så det må jeg hellere få tjekket

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

vores institution har da forsikring, jeg har hvertfald ikke hørt at det skulle være væk?!?!?

Anmeld

3. januar 2012

Nessie

Kay skriver:

Anmeld

3. januar 2012

Nessie

helle85 skriver:

tak for oplysningen det viste jeg ikke så det må jeg hellere få tjekket

Man skal i hvert fald ikke risikere noget med de små.
Forstår så heller ikke hvorfor insitutionernes forsikring ikke længere skal gælde, når børnene opholder sig der, men det er jo nok et led i sparerunden

Anmeld

3. januar 2012

Nessie

isabellamor skriver:

vores institution har da forsikring, jeg har hvertfald ikke hørt at det skulle være væk?!?!?

Den dækker desværre ikke fra 1. januar, så tjek lige din egen børneulykkesforsikring for en skkerheds skyld

Anmeld

3. januar 2012

gonefishing

isabellamor skriver:

ingen har forsikring mere, få havde før.

Vi har lige tegnet en forsikring under mit navn, jeg ved f.eks. via gjensidig at børn under 2 år er gratis via min forsikring. 

Anmeld

3. januar 2012

9510

Vi har også vores børn og alle forsikringer i IF, det er en super børneforsikring de har

Anmeld

3. januar 2012

twinboys

Kay skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.