hvor tidligt kan man få bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.276 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja hvor tidligt kan man få det hvis man har haft det før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Kay

jeg var til kiropraktor i dag med ondt i bæknet....

han siger at bækkenløsning forekommer meget sjældent... og det først er i slutningen af graviditeten... mange gravide oplever at bæknet låser sig fast i mere eller mindre grad og det gør nas (har det selv lige nu) og det kan ordnes af en kiropraktor

his man har bækkenløsning skal man havde taget blodprøve for at se om der er et hormon (kan ikke huske hvad det hedder) der er der... hvis det ikke er der er der ikke bækkenløsning... men ikke ret mange læger tager denne blodprøve fordi det er lettere bare at sygemelde de gravide... han fortalte også at 95% af dem der er sygemeldt med bækkenløsning ikke har det... og det kan ordnes med et par ture hos en god kiopraktor

jeg kan allerede mærke en forskel i mit bækken

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

han siger at bækkenløsning forekommer meget sjældent... og det først er i slutningen af graviditeten... mange gravide oplever at bæknet låser sig fast i mere eller mindre grad og det gør nas (har det selv lige nu) og det kan ordnes af en kiropraktor

his man har bækkenløsning skal man havde taget blodprøve for at se om der er et hormon (kan ikke huske hvad det hedder) der er der... hvis det ikke er der er der ikke bækkenløsning... men ikke ret mange læger tager denne blodprøve fordi det er lettere bare at sygemelde de gravide... han fortalte også at 95% af dem der er sygemeldt med bækkenløsning ikke har det... og det kan ordnes med et par ture hos en god kiopraktor

Okay. Det var nu ikke det jeg ville frem til.

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Ingen der kan fortælle lidt om hvor tidligt man kan få bækkenløsning/smerter i en graviditet hvis man har haft det i tidligere graviditeter?

Anmeld

3. januar 2012

mortilnoahogmelina

Altså jeg har hørt mange allerede få det ned til 8 9 uge ..

Jeg selv blev sygemeldt med det i uge 18 .. Men mit startet så småt i 10 uge ..

Anmeld

3. januar 2012

mortilnoahogmelina

Kay skriver:

Meget spændende synes jeg ..

Men jeg kan ikke helt få det tilat passe , men kan godt være jeg bare har været uheldig ..

Jeg startet hos fys i uge 16 og kom vider til en kio , i uge 18 fik jeg konstateret bækkenløsning , hverken ved hjælp af BP eller noget men af en kiopraktor ..

Og jeg vil ik sige at uge 18 er sidst i kraviditeten ..

Anmeld

3. januar 2012

Kay

Pernille08 skriver:

Meget spændende synes jeg ..

Men jeg kan ikke helt få det tilat passe , men kan godt være jeg bare har været uheldig ..

Jeg startet hos fys i uge 16 og kom vider til en kio , i uge 18 fik jeg konstateret bækkenløsning , hverken ved hjælp af BP eller noget men af en kiopraktor ..

Og jeg vil ik sige at uge 18 er sidst i kraviditeten ..

vider giver bare de oplysninger jeg fik i dag af min kiopraktor... og ved han er super dygtig

Anmeld

3. januar 2012

mortilnoahogmelina

Kay skriver:

vider giver bare de oplysninger jeg fik i dag af min kiopraktor... og ved han er super dygtig

Jaaa , og det er rart jeg synes det er et utrolig spændende emne og jeg vil prøve om man ikk kan finde frem til noget om det ..

For det lyder spændende med at man skal have taget blodprøve for at få det konstateret ..

Anmeld

3. januar 2012

Rosengreen

Ved ikke præcis hvor tidligt. Men min mor har haft bækkenløsning med os alle 4 børn. Ved min lillesøster, som er den 4. blev hun sygemeldt allerede i uge 8 pga. bækkenløsning.. Så så tidligt kan man i hvert fald få det 

Anmeld

3. januar 2012

JJH

Kay skriver:

Jeg er bestemt ikke enig med din kiropraktor. Min fysioterapeut siger jeg har bækkenløsning og har haft det siden uge 9, dog ikke komplet, men kun i de 2 bagerste led. Han har flere kurser i bagagen omkring bækkenløsning og gravidtetsgener.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.