Hvor hurtig fik i mens. Efter ammestop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Clisolka

Zibi_84 skriver:

Øv!! I går skete der det, at jeg vågnede op med 2 bryster der slet ikke var "spændte"sag mælk som de plejer godt nok er min søn 6 mdr. Og får både grød og grøntsagsmos, og 2 gange supplerende flaske, men jeg kan simpelthen ikke få gang iproduktionen igen? Ligger ham til  hele tiden, men der kommer kun 2 dråbersavner det allerede! Men tilbage til mit spørgsmål? Hvor lang tid efter i stoppede med at amme, fik i mens?

Jeg stoppede med at amme da hun var 6 uger gammel. Da hun var 9 mrd. havde jeg stadig ikke fået min mens, så jeg satte den i gang med p-piller, så jeg kunne have fået min mens min. 2-3 gange inden jeg startede på arbejde igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Zibi_84

Babymor2010 skriver:

Jeg stoppede med at amme da hun var 6 uger gammel. Da hun var 9 mrd. havde jeg stadig ikke fået min mens, så jeg satte den i gang med p-piller, så jeg kunne have fået min mens min. 2-3 gange inden jeg startede på arbejde igen 

Okay, så man kan simpelthen risikerer at den kommer meget senere, eller som i dit tilfælde, slet ikke?

Anmeld

3. januar 2012

Clisolka

Zibi_84 skriver:

Okay, så man kan simpelthen risikerer at den kommer meget senere, eller som i dit tilfælde, slet ikke?

Jeg har læst at der er nogle som er gået op til 2 år uden mens, så jeg tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde 

Anmeld

3. januar 2012

Zibi_84

Babymor2010 skriver:

Jeg har læst at der er nogle som er gået op til 2 år uden mens, så jeg tror det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde 

Hold da op, det er længe men ja det er nok meget forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.