Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øv!! I går skete der det, at jeg vågnede op med 2 bryster der slet ikke var "spændte"sag mælk som de plejer godt nok er min søn 6 mdr. Og får både grød og grøntsagsmos, og 2 gange supplerende flaske, men jeg kan simpelthen ikke få gang iproduktionen igen? Ligger ham til hele tiden, men der kommer kun 2 dråbersavner det allerede! Men tilbage til mit spørgsmål? Hvor lang tid efter i stoppede med at amme, fik i mens?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Op
Der gik meget præcis en måned..
1 barn: 6 mdr.
2 barn: 8 mdr.
3 barn: 8 mdr.
Jeg fik mit imens jeg stadig ammede. Da hun kom op og fik tre måltider mad og jeg kun ammede morgen og aften, da der ikke var så meget tilbage, gik der ikke ret længe inden jeg fik mens og så gik det ellers hurtigt ned af bakke med mælkeproduktionen og jeg ammer ikke mere. Det er nu tre uger siden jeg fik min første mens og da var hun 7 måneder.
Ammede fuldt ud i 6 mdr, trappede lige så stille ned og stoppede helt med at nat amme da thea var 11 mdr. Fik heldigvis først min mens efter 14, næsten 15 mdr. De bedste 15 mdr i mit liv (næsten) vh stine
Jeg fik det 7 uger efter jeg havde født og jeg ammede til min søn var 4½ måned
Tusind tak for jeres svar piger kan høre det er ret gorskelligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128