Frk-Lotusblomst skriver:
Ibumetin har ikke kunne tage smerterne ved mig.
- Dengang ejg fik aborten fik jeg fortalt jeg kunne få velignende smerter og at det kom til at gøre ondt. og ja gu gjorde det ondt men INTET i forhold til mens på p-piller.. AVS....
Kan godt forstå du vil tage op til vurdering om det er det værd. Jeg skal ihvertfald ALDRIG på p-piller igen.. Har det fint med smertegraden nu og blødningen..
Jeg vil i hvert fald ikke tage p-piller længere end højst nødvendigt. gider ikke de smerter, hvis jeg kan slippe for dem.
Ja de her mens smerter, når man tager p-piller er faktisk værre end når man er ved at abortere. det har i hvert fald været min oplevelse af det. Nu har jeg prøvet at føde et barn, og de veer man har der, er jeg da kommet i nærheden af idag...ikke helt, men tæt på. smerterne trak om i lænden og nedad mine ben, og hele maven var ved at eksplodere, følte jeg. Lige nu er der lidt pause i mine smerter, kan da slappe lidt mere af i kroppen nu, men blødningen er også begyndt at aftage lidt....så jeg håber det værste er overstået nu.
Kan godt forstå du ikke vil have p-piller igen.....der er heldigvis også så mange andre præventionsformer 
Anmeld