P-piller og menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Carina1977

Frk-Lotusblomst skriver:

Ibumetin har ikke kunne tage smerterne ved mig. - Dengang ejg fik aborten fik jeg fortalt jeg kunne få velignende smerter og at det kom til at gøre ondt. og ja gu gjorde det ondt men INTET i forhold til mens på p-piller.. AVS....

Kan godt forstå du vil tage op til vurdering om det er det værd. Jeg skal ihvertfald ALDRIG på p-piller igen.. Har det fint med smertegraden nu og blødningen..

Jeg vil i hvert fald ikke tage p-piller længere end højst nødvendigt. gider ikke de smerter, hvis jeg kan slippe for dem.

Ja de her mens smerter, når man tager p-piller er faktisk værre end når man er ved at abortere. det har i hvert fald været min oplevelse af det. Nu har jeg prøvet at føde et barn, og de veer man har der, er jeg da kommet i nærheden af idag...ikke helt, men tæt på. smerterne trak om i lænden og nedad mine ben, og hele maven var ved at eksplodere, følte jeg. Lige nu er der lidt pause i mine smerter, kan da slappe lidt mere af i kroppen nu, men blødningen er også begyndt at aftage lidt....så jeg håber det værste er overstået nu.

Kan godt forstå du ikke vil have p-piller igen.....der er heldigvis også så mange andre præventionsformer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Pige2009

Carina1977 skriver:

Jeg har jo svært ved at vurdere det i og med at jeg har haft meget voldsomme blødnings-forstyrrelser inden jeg startede på p-pillerne. Men blødningen er ret kraftig lige nu, og nok også derfor jeg har så ondt. Jeg tror og håber på, at det kun er denne her første mens efter opstart af p-piller, der opfører sig sådan...indtil kroppen lige har fundet ud af det.

Ja, mon dog ikke. Kroppen reagerer jo forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.