Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Kan man det? Skal gerne rejse dertil meget snart, men mit pas er forsvundet.. Hvilken form for id skal jeg i stedet medbringe?
Kan man det? Skal gerne rejse dertil meget snart, men mit pas er forsvundet.. Hvilken form for id skal jeg i stedet medbringe?
Du må få lavet et nyt pas
*Sofie* skriver: Du må få lavet et nyt pas
Undskyld...jeg retter lige mig selv I Norden kan du godt rejse uden pas. Men du ska ha en eller anden form for legitimation med dig, især hvis du ska overnatte. Og herhjemme legitimerer man sig med sit pas eller sit kørekort.
Anonym skriver: Det kan jeg vist ikke nå. Men mener nu også, at have hørt, at man kan rejse i norden uden pas, men med,anden billedlegitimation..
Det kan jeg vist ikke nå. Men mener nu også, at have hørt, at man kan rejse i norden uden pas, men med,anden billedlegitimation..
Hvornår ska du rejse?
*Sofie* skriver: Undskyld...jeg retter lige mig selv I Norden kan du godt rejse uden pas. Men du ska ha en eller anden form for legitimation med dig, især hvis du ska overnatte. Og herhjemme legitimerer man sig med sit pas eller sit kørekort.
Anonym skriver: Og norden gælder også Finland...? Kørekortet ved jeg da, hvor er
Og norden gælder også Finland...? Kørekortet ved jeg da, hvor er
Ja, Finland er en del af Norden
*Sofie* skriver: Hvornår ska du rejse?
*Sofie* skriver: Ja, Finland er en del af Norden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128