Mor, jeg vil ikke i børnehaven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. marts 2009

Rasmine

"Fordi der er én som driller og skubber..."
Og denne éne er så lige blevet omtalt herhjemme 3 gange på kort tid.
Lars snakker så med dem i børnehaven, nu her da han afleverede.
Ungen viser sig så at være et "problembarn", åbenbart én de godt ved skubber og driller osv, tilsyneladende er der ofte ballade med ham.
LÅRT!
Hvorfor skal det gå ud over min unge?
(De sagde i børnehaven det ikke kun var Mille det gik ud over, men også de andre børn)

Mette - IKKE så pædagogisk når det kommer til stykket

Hvad ville I gøre, se tiden an, og næste gang der bliver noget, så gå til lederen, så de kan få fulgt ordentligt op på det, og sætte ind over for terroristen?
Jeg har jo ingen børnehave erfaring, så ved ikke hvordan en børnehave griber sådan noget an.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

Anja

Uha, det har vi også prøvet.

Da Jonas startede i børnehave var der også sådan et problembarn, der ofte slog og skubbede. Jonas fortalte om det en del gange og jeg påtalte det også overfor pædagogerne. Synes ikke rigtigt det hjalp, men jeg kunne også godt se at drengen var noget af en håndfuld og at han slet ikke hørte efter hvad der blev sagt. Vi var heldige, drengen flyttede få mdr efter Jonas var startet.

Hvis det havde fortsat var jeg helt sikkert gået til ledelsen.

Anmeld

4. marts 2009

ivfmarie

Uhhh..altså! Freja snakker også tit om Nicklas der er dum og driller... Og jeg kan mærke at "den Store Grumme Overbeskyttende Mor" puster sig op indeni mig...
Men jeg prøver lige at afvente lidt, da BH ved at de generelt har et "mobbe-problem". Der i lige blevet lavet sårn en fancy miljø-vurdering af vores børnehave, og et af udfaldende var altså at mange børn nævnte drillerier, så nu håber vi at der bliver taget hånd om det.
Hivs ikke det bliver bedre, så må jeg nok hive Nicklas med ud bag ved og gi ham en Olfert ...

Marie

Anmeld

4. marts 2009

Susan1978

ja jeg ville nok også lige vente og hvis det bliver ved ville jeg helt klart også nævne det... ja faktisk skære ud i pap at min datter ikke vil i børnehave pga ham .. så er de jo nødt til at gøre et eller andet..

7*9*13 har Ea ikke endnu har de oplevelser.. eller det vil sige, det har hun nu nok i en mild form.. der er en pige i hendes gruppe som styrer det hele og hun bestemmer hvem der må lege med hvem også videre.

den ene morgen da jeg kom med Ea stod hende Caroline så og sagde med nanana stemme til Ea... " du må ikke lege med os - vi gider ikke lege med dig"

jeg sagde bare til Caroline og den anden pige at Ea var heldigvis ligeglad for hun gad bestemt ikke lege med nogle piger som var så tavlige.. og at Ea meget hellere ville lege med nogle af alle de andre børn.. ja så stoppede det og de legede sammen alligevel. Jeg ku se Ea blev ked af det de sagde.. men det forsvandt jo hurtigt..

Susan som synes du skal være overbeskyttende her.!

Anmeld

4. marts 2009

Rasmine

Jeg har faktisk talt med pædagogen om det én gang før.
-Sidste gang Mille beklagede sig.
Pædagogen slog det lidt hen.
Men at vi nu har fået at vide det er et generelt problem, gør bare at mor her er endnu mere på tæerene.
Milles gruppe har altid været en super gruppe, det er fanme ærgerligt sådan en lille lort kan ødelægge det for dem alle.

Og jo mere vi forældre gør opmærksomme på det, jo mere ved børnehaven vel det er et problem, og så MÅ de jo gøre noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.