Tilgodebevis på 350 kr. til Inspiration sælges for 300 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.380 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Dinna88

Hej babyfolk!

Jeg ligger inde med et tilgodebevis til Inspiration på 350 kr, som jeg skal af med. Jeg betaler porto, og køber for derfor 50 kr. med i hatten Kom frisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Maja_4000

Hvorfor bruger du det ikke bare ? Man kan da ALTID finde noget i sådan en butik

Anmeld

2. januar 2012

Dinna88

Maja_4000 skriver:

Hvorfor bruger du det ikke bare ? Man kan da ALTID finde noget i sådan en butik

Fordi jeg er MEGET streng. Haha. Ej, det er fordi.... Min kæreste og jeg flytter sammen et sted mellem august og december, og jeg vil have ALT til den tid. Så alle vores penge, stort set, går til at spare sammen og købe tilbud. I julegave fik vi fire indfaste fade, og valgte derfor at bytte to af dem - derfor tilgodebeviset. Men desværre havde de ingen af de ting vi skal have, på tilbud, i inspiration. Til gengæld havde de min elskede elkedel i Imerco på tilbud. Men nu har vi jo så brugt de 350 kr et andet sted - og det nager i min samvittighed!!

Anmeld

2. januar 2012

Maja_4000

Dinna88 skriver:

Fordi jeg er MEGET streng. Haha. Ej, det er fordi.... Min kæreste og jeg flytter sammen et sted mellem august og december, og jeg vil have ALT til den tid. Så alle vores penge, stort set, går til at spare sammen og købe tilbud. I julegave fik vi fire indfaste fade, og valgte derfor at bytte to af dem - derfor tilgodebeviset. Men desværre havde de ingen af de ting vi skal have, på tilbud, i inspiration. Til gengæld havde de min elskede elkedel i Imerco på tilbud. Men nu har vi jo så brugt de 350 kr et andet sted - og det nager i min samvittighed!!

Nååårh .. På den måde

Så køb noget i inspiration til 350 , gå i en anden inspiration og få penge tilbage .. Og så gå i Imerco og køb elkedel Haha

Anmeld

2. januar 2012

Dinna88

Maja_4000 skriver:

Nååårh .. På den måde

Så køb noget i inspiration til 350 , gå i en anden inspiration og få penge tilbage .. Og så gå i Imerco og køb elkedel Haha

GUD!!! Det havde jeg sgu da ikke tænkt over... Hvor er du genial hahahha. Men så er problemet.. vi har kun 1 inspiration i Randers  
Og det er endda ude i Paderup. Nå, er der ingen der hopper på, så er det da en nødløsning 

Anmeld

2. januar 2012

Maja_4000

Dinna88 skriver:

GUD!!! Det havde jeg sgu da ikke tænkt over... Hvor er du genial hahahha. Men så er problemet.. vi har kun 1 inspiration i Randers  
Og det er endda ude i Paderup. Nå, er der ingen der hopper på, så er det da en nødløsning 

Jamen så bare vent et par dage , og så byt det i den samme butik .. Så har de sikkert glemt dig Hehe

Håber du kommer af med det herinde .. Det er da noget nemmere  

Anmeld

2. januar 2012

Dinna88

Maja_4000 skriver:

Jamen så bare vent et par dage , og så byt det i den samme butik .. Så har de sikkert glemt dig Hehe

Håber du kommer af med det herinde .. Det er da noget nemmere  

Det er helt sikkert en mulighed

Ja, ikke? Giver det lige lidt tid! Men tak!  

Anmeld

2. januar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Maja_4000 skriver:

ikikk

Nååårh .. På den måde

Jeg tror ikke, at det kan lade sig gøre - jeg forsøgte nemlig det samme, men endte bare med et nyt tilgodebevis..

Anmeld

2. januar 2012

Maja_4000

AnjaM skriver:

Jeg tror ikke, at det kan lade sig gøre - jeg forsøgte nemlig det samme, men endte bare med et nyt tilgodebevis..

Jeg gjorde det engang i Matas .. Der kunne man godt

Anmeld

2. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Ikke for at være en lyseslukker, men medmindre de har lavet det om siden jeg arbejdet der, så står der på kvitteringen at det er en vare der er købt på tilgodebevis, gavekort eller byttet.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.