40 + 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

baby012

NNM skriver:

spændene.

se nogen gode film, gå nogen lange ture (hvilket er sundt og godt når man er gravid)

jeg gætter på du går igang på fredag om aftenen og føder i løbet af lørdag

ville rigtig gerne gå nogen lange ture, men bækkenløsning gør det næsten umuligt desværre  

håber du har ret og jeg ikke skal gå alt for lang tid over   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

baby012

Mor til Mike <3 skriver:

Gætter på i nat/morgen eller i overmorgen ! 

håber virkelig du har ret   

Anmeld

2. januar 2012

baby012

th skriver:

tror det bliver den 5 jan kl. 6.12

bare jeg ikke skal gå helt til uge 42 så er jeg glad

Anmeld

2. januar 2012

baby012

M (: skriver:

Jeg gætter på lørdag d. 7/1

Sender en masse vestøv i din retning..  *puuuuuuust*

Tak skal du have ! det får jeg nok brug for  

Anmeld

2. januar 2012

NinaNymannMadsen

gravid20 skriver:

ville rigtig gerne gå nogen lange ture, men bækkenløsning gør det næsten umuligt desværre  

håber du har ret og jeg ikke skal gå alt for lang tid over   

ja okay det kan jeg godt se så er det ikke så sjovt jo.

forkæl dig selv lidt med et godt fodbad eller et rigtig langt dejlig varmt bad. for det får du ikk tid til når du har født bare sådan lige. jeg ved det af erfaring jeg har 2 små dejlige piger.

håber hvertfald ikk du skal gå for meget over tid og så slet ikk når du har bækkenløsning

Anmeld

2. januar 2012

Muhmi

gravid20 skriver:

Og gider ikke rigtig vente mere !  

Så nåede jeg endelig datoen ! Yay ! og der er ikke tegn på noget overhoved, udover at plukveerne tager pusten fra mig, og jeg er hævet for neden, + slimproppen er gået .. nu syns jeg jo ellers godt hun snart må skylde sig at komme ud til mig og kæresten.  da vi jo er ved at være utålmodige   

så hva nu ? hvad skal jeg få tiden imens jeg venter til at gå med ?? 

nogen der vil gætte på hvornår det bliver ? kunne være lidt sjovt hvis der er nogen der rammer det rigtige tidspunkt 

Vil også gerne lige sige tak til alle de dejlige piger herinde, som har støttet og givet gode råd hele vejen igennem, lige siden de to ikke ønskede streger, som blev til mit ønskebarn  Det har været en kæmpe hjælp ! 

Hold da fast, er du allerede i uge 40?? WOW!

Sender dig masser af  søde!!

Kom så babypigen!!

Anmeld

3. januar 2012

baby012

Muhmi skriver:

Hold da fast, er du allerede i uge 40?? WOW!

Sender dig masser af  søde!!

Kom så babypigen!!

Tak søde !  

håber bare det kommer til at gå hurtigt nu

Anmeld

3. januar 2012

Muhmi

gravid20 skriver:

Tak søde !  

håber bare det kommer til at gå hurtigt nu

Ja for dælen... Den sidste tid er man bare SÅ utålmodig

Men husk at få taget dig en masse gode lange lure, rydde lidt op og  lave nogle retter til fryseren så i virkelig kan nyde jeres nye roller som forældre når i kommer hjem fra sygehuset... I skal selvfølgelig nok nyde det, ingen tvivl om det, men hold op hvor er alting bare nyt og overvældende når man sådan LIGE er blevet forældre... De første 4-5 uger lever man i sin helt egen lille bobbel hvor man prøver at lære sin lille ny at kende...

Puuuuster ve-støv afsted!

Anmeld

3. januar 2012

baby012

Muhmi skriver:

Ja for dælen... Den sidste tid er man bare SÅ utålmodig

Men husk at få taget dig en masse gode lange lure, rydde lidt op og  lave nogle retter til fryseren så i virkelig kan nyde jeres nye roller som forældre når i kommer hjem fra sygehuset... I skal selvfølgelig nok nyde det, ingen tvivl om det, men hold op hvor er alting bare nyt og overvældende når man sådan LIGE er blevet forældre... De første 4-5 uger lever man i sin helt egen lille bobbel hvor man prøver at lære sin lille ny at kende...

Puuuuster ve-støv afsted!

må nok hellere se at komme igang med de der færdigretter  

det værste er at alt andet er klar, mangler ikke engang at rydde op eller noget .. har sorteret i papirer osv. mangler bare ikke noget, bare der var nogen råd der holdte om det at sætte en fødsel igang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.