40 + 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

baby012

Og gider ikke rigtig vente mere !  

Så nåede jeg endelig datoen ! Yay ! og der er ikke tegn på noget overhoved, udover at plukveerne tager pusten fra mig, og jeg er hævet for neden, + slimproppen er gået .. nu syns jeg jo ellers godt hun snart må skylde sig at komme ud til mig og kæresten.  da vi jo er ved at være utålmodige   

så hva nu ? hvad skal jeg få tiden imens jeg venter til at gå med ?? 

nogen der vil gætte på hvornår det bliver ? kunne være lidt sjovt hvis der er nogen der rammer det rigtige tidspunkt 

Vil også gerne lige sige tak til alle de dejlige piger herinde, som har støttet og givet gode råd hele vejen igennem, lige siden de to ikke ønskede streger, som blev til mit ønskebarn  Det har været en kæmpe hjælp ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Benjamins'mor

Hold da op tiden er gået hurtigt, hehe, har fulgt dig længe.

Se en masse film, gå nogle lange ture osv.

Jeg gætter på det bliver imorgen, på min søns fødselsdag.

Anmeld

2. januar 2012

baby012

Benjamins'mor skriver:

Hold da op tiden er gået hurtigt, hehe, har fulgt dig længe.

Se en masse film, gå nogle lange ture osv.

Jeg gætter på det bliver imorgen, på min søns fødselsdag.

Ja syntes også pludselig tiden er løbet fra mig  

tror jeg sætter mig til at se one tree hill fra første sæson igen hehe .. 

så håber jeg du har ret  for nu er maven ved at være træls at bære rundt på hehe 

Anmeld

2. januar 2012

Benjamins'mor

gravid20 skriver:

Ja syntes også pludselig tiden er løbet fra mig  

tror jeg sætter mig til at se one tree hill fra første sæson igen hehe .. 

så håber jeg du har ret  for nu er maven ved at være træls at bære rundt på hehe 

Anmeld

2. januar 2012

Moms

Jeg har født for en 3 uger siden.

Færdigretterne i fryseren er ved at være brugt op og jeg ærger mig over, at jeg ikke kom til frisøren inden jeg fødte.

Jeg troede, at jeg ville få noget tid efter jeg havde født, når sønnen skulle sove. Men han sover bare ikke ret lang tid af gangen og jeg skal også gerne sove, når han sover, fordi han holder mig vågen om natten.

Så man når bare INGENTING.

Det er stort hvis jeg kan komme i bad og få vasket en maskinfuld tøj og hængt det op.

Så hvis der er noget du har udskudt eller tror du skal nå, når du har født, så få det gjort eller tro om :-)

Tro mig - hun er nemmere at bære rundt på i maven end udenpå :-)

Moms

Anmeld

2. januar 2012

NinaNymannMadsen

spændene.

se nogen gode film, gå nogen lange ture (hvilket er sundt og godt når man er gravid)

jeg gætter på du går igang på fredag om aftenen og føder i løbet af lørdag

Anmeld

2. januar 2012

Mor til Mike

gravid20 skriver:

Så nåede jeg endelig datoen ! Yay ! og der er ikke tegn på noget overhoved, udover at plukveerne tager pusten fra mig, og jeg er hævet for neden, + slimproppen er gået .. nu syns jeg jo ellers godt hun snart må skylde sig at komme ud til mig og kæresten.  da vi jo er ved at være utålmodige   

nogen der vil gætte på hvornår det bliver ? kunne være lidt sjovt hvis der er nogen der rammer det rigtige tidspunkt 

Vil også gerne lige sige tak til alle de dejlige piger herinde, som har støttet og givet gode råd hele vejen igennem, lige siden de to ikke ønskede streger, som blev til mit ønskebarn  Det har været en kæmpe hjælp ! 

Gætter på i nat/morgen eller i overmorgen ! 

Anmeld

2. januar 2012

th

gravid20 skriver:

tror det bliver den 5 jan kl. 6.12

Anmeld

2. januar 2012

M (:

gravid20 skriver:

Jeg gætter på lørdag d. 7/1

Sender en masse vestøv i din retning..  *puuuuuuust*

Anmeld

2. januar 2012

baby012

Moms skriver:

Jeg har født for en 3 uger siden.

Færdigretterne i fryseren er ved at være brugt op og jeg ærger mig over, at jeg ikke kom til frisøren inden jeg fødte.

Jeg troede, at jeg ville få noget tid efter jeg havde født, når sønnen skulle sove. Men han sover bare ikke ret lang tid af gangen og jeg skal også gerne sove, når han sover, fordi han holder mig vågen om natten.

Så man når bare INGENTING.

Det er stort hvis jeg kan komme i bad og få vasket en maskinfuld tøj og hængt det op.

Så hvis der er noget du har udskudt eller tror du skal nå, når du har født, så få det gjort eller tro om :-)

Tro mig - hun er nemmere at bære rundt på i maven end udenpå :-)

Moms

Så vil jeg se at få ordnet det sidste  

tror vist lige jeg skal en tur til frisøren  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.