M2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

Rasmine

Er du gået i forårshi???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

ivfmarie

HUn er da på ski-ferie... ikk?

Anmeld

3. marts 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Stadigvæk???

Anmeld

3. marts 2009

Lise

ivfmarie skriver:

Har hun da været i flere uger...har hun ik?

Anmeld

4. marts 2009

linemus

Det er da længe siden, hun skrev de var afsted. Mon ikke de er kommet hjem eller hvad?

Line - undrer mig også... marco?... polo???

Anmeld

4. marts 2009

Loggidut

Jammen....hun må sgu da snart komme hjem...aj nu skal jeg sgu afsted...wusssssssshhhhhhhh....og så med tog!

men AG kom så lige ind i kampen igen!

Anmeld

4. marts 2009

Ny mor

Sjovt, tænkte på hende i går, at det var længe siden hun havde været on. Hun plejer jo at være her regelmæssigt! AG, hva´laver du?

- Birgitte

Anmeld

4. marts 2009

Marco2

Hej piger.

Jeg er lige her.

Og er kommet hjem fra skiferie. det er vist snart 14 dage siden... Så en brugt ferie er billigt til salg. Men den var rigtig god.

Men Emily har haft det svært i VS efter vi er kommet hjem. Hun er rigtig ked og vil hele tiden være ved siden kontakt-gog. Så vi er gået lidt tilbage og har en lettere indkøring igen. Hvor hun kun er sammen med kontakt-gog'en og har korte dage. Så hun igen kan blive glad for at være der.

Men ellers går det rigtig godt med hende. De bliver alt for hurtigt store. Hun siger rigtig mange ting nu. Er med til at dække bord om aftenen og sætter selv tingene i opvaskeren...hvad sker der?

På work går det godt. Vi er heldigvis ikke ramt af krisen, men hold da op hvor synes jeg mange folk omkring én bliver fyret.

Nå, men jeg ville bare lige sige at jeg stadig er her.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.