Har jeg fortalt at jeg har fået arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

Siber

Hej tøser,
længe siden, for længe siden!

Nå men jeg kom lige i tanke om, om jeg overhoved havde fortalt at jeg har fået job!
Jeg har fåe arbejde i en Børnehave som pædagogisk leder, jeg tror det svarer til en afdelingsleder. Tøserne har også fået plads i BH. Alma i Hvalstad og Johanna i den jeg skal arbejde i desværre. Så til Aug håber vi at få hende flyttet til den Alma går i. Men Johanna skal starte på mandag den 9. og Alma den 16. og jeg skal starte på job den 30. marts. Jeg glæder mig rigtig meget, og er alligevel lidt spændt på hvordan det nu skal komme til at gå med en ny hverdag.
Alma og Johanna er bare så klar til at komme ud og få lidt anden modstand, og det er mor her også!

Jeg ved ikke med jeres poder, men kæft Johanna skal alt selv, og alt hvad ALma gør, og hvis hun ikke får sin vilje så går hun helt bananas. Men sådan er det bare, så vi tager cores kampe for tiden. Men det går vel over?

Knus Rikke, der stadigvæk ikke her internet, men det skulle komme om 14 dage, jubi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

Rasmine

Nej, du har ej.
Du fortæller jo aldrig en skid mere, næsten.
Savner dig sgu da.

Men STORT tillykke med jobbet, lækkert!

Anmeld

3. marts 2009

Siber

Mebach skriver:

Nej, du har ej.
Du fortæller jo aldrig en skid mere, næsten.
Savner dig sgu da.

Men STORT tillykke med jobbet, lækkert!

ja ja undskyld, men det er fordi vi ikke har det skide internet! Jeg håber virkelig at det kommer i orden om 14 dag!

Anmeld

3. marts 2009

Rasmine

Siber skriver:

ja ja undskyld, men det er fordi vi ikke har det skide internet! Jeg håber virkelig at det kommer i orden om 14 dag!

Anmeld

3. marts 2009

ivfmarie

Fedt nok , Sibbe... Blæret sårn at blive en ledertype - ikk?

Din beskrivelse af Johanna passer meget godt på Malte, så mon ikke det er noget de gør nu?? Og mon ikke det stopper (I hope!!)

Jeg må smutte.. skal lige nå at brygge en kop kaffe inde den klæge skid Sidney kommer på flimmern .

Håber snart du får gravet internetkablerne ned i sneen.. vi savner dig!

Knus Marie

Anmeld

4. marts 2009

linemus

Ih, hvor dejligt - tillykke med jobbet. Hvordan foregår sådan noget BH i Norge - er det det samme som herhjemme, eller skal du sættes ind i nye ting? Er det så en integreret børnehave, siden Johanna også skal gå der? Det bliver spændende for jer alle at skulle starte. Så bliver det også til hverdag - det er sikkert dejligt.

Jep, kender alt til VIL SELV og mega stædighed x 2 Ja, x 3 for Sebastian har stadig sine nøkker ind imellem, men som ivf skriver, det går forhåbentlig væk engang (jeg har da fx ingen nøkker mere...).

Dejligt at høre fra dig indimellem.

Knus Line

Anmeld

4. marts 2009

Loggidut

Jammen tillykke da! Det er så svært at få job i de her tider, og så briller du lige med så flot et indlæg!

Tillykke med jobbet, og så som leder...skide flot!

glæder mig til at se mere til Direktør Siber, nu i Norsk version!

Anmeld

4. marts 2009

Ny mor

Hej Siber/Rikke (he, he)

Dejligt at høre et pip fra dig og tillykke med jobbet - godt gået Hvor er du heldig, at du har muligheden for at opleve at leve og arbejde i et andet land .

Hvordan er en norsk børnehave i forhold til en dansk? Er der samme antal børn pr. voksen?

Og mere spørgejørgen: Hvad synes du om landet og nordmændene i det hele taget?

Birgitte, nysgerrig

Anmeld

4. marts 2009

Siber

Ny mor skriver:

Hej Siber/Rikke (he, he)

Dejligt at høre et pip fra dig og tillykke med jobbet - godt gået Hvor er du heldig, at du har muligheden for at opleve at leve og arbejde i et andet land .

Hvordan er en norsk børnehave i forhold til en dansk? Er der samme antal børn pr. voksen?

Og mere spørgejørgen: Hvad synes du om landet og nordmændene i det hele taget?

Birgitte, nysgerrig

Hej Birgitte,

Nej normeringen er bedre i Norge den hedder 1 til 6 i en bh, og i danmark hedder den 1 til 10, et eller andet. så forholdene bliver bedre for mig, men sørme også for tøserne.

Jeg synes her er dejligt i Norge, men vi skulle og skal lige vænne os til al den sne, madvarer er dyrer, og alle kører rundt i bil. De bruge nogen sjove ord men ellers er det jo ikke langt fra det danske.
Jeg synes de fleste nordmænd er flinke og hjælpsomme, men de er ski også lidt underlige endgang imellem.

Men vi kan rigtig godt lide at være her, og jeg er rigtig glad for at vi gjorde det! Selvom venner og fam er langt væk, så er det jo ikke længere end at vi får besøg at mine forældre på mandag og sviger forældre den 4 april

Knus Rikke

Anmeld

4. marts 2009

Siber

linemus skriver:

Ih, hvor dejligt - tillykke med jobbet. Hvordan foregår sådan noget BH i Norge - er det det samme som herhjemme, eller skal du sættes ind i nye ting? Er det så en integreret børnehave, siden Johanna også skal gå der? Det bliver spændende for jer alle at skulle starte. Så bliver det også til hverdag - det er sikkert dejligt.

Jep, kender alt til VIL SELV og mega stædighed x 2 Ja, x 3 for Sebastian har stadig sine nøkker ind imellem, men som ivf skriver, det går forhåbentlig væk engang (jeg har da fx ingen nøkker mere...).

Dejligt at høre fra dig indimellem.

Knus Line

Hej Line,

Altså her i norge går man i børnehave når man er 1 til man er 5 el 6 år, så går man direkte i 1. klasse. Pædagogikken er den samme som i DK, men Norge er lidt længere fremme. Det sted jeg skal arbejde er der bare styr på tingene, og det er virkelig fedt! Men lidt nyt er der vel altid, og det er bare dejligt!

Her er åbningtiden 7.30 til 17, og det er det de fleste bh. Normeringen er 1 til 6 bh og i dk er den 1 til 10, et eller andet.

Det bliver bedre for mig, men så sandelig også for tøserne, så det er jo bare et plus!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.