Atp. har i sikret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2009

ka li ja

hvad er en e-boks? og hvor tjekker jeg atp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

Rasmine

ka li ja skriver:

hvad er en e-boks? og hvor tjekker jeg atp?

Man må gerne tænke lidt selv.
Har du hørt om Google?

Anmeld

3. marts 2009

ka li ja

Mebach skriver:

Man må gerne tænke lidt selv.
Har du hørt om Google?

jamen jeg er bare en meget magelig person, og hvis du nu lige havde et link til en side ville det jo være en hel del nemmere

Anmeld

3. marts 2009

Rasmine

ka li ja skriver:

jamen jeg er bare en meget magelig person, og hvis du nu lige havde et link til en side ville det jo være en hel del nemmere

www.google.dk

Anmeld

3. marts 2009

ka li ja

Mebach skriver:

www.google.dk

tak søde

Anmeld

3. marts 2009

Rasmine

ka li ja skriver:

tak søde

No problema, du sir bare til!

Anmeld

3. marts 2009

ka li ja

nå jamen jeg gider så ikke lige oprette en e-boks... så det må jeg vente med at få af vide. det er heller ikke før efter 1 juni, hvis man overhovedet får lov at få dem ud

Anmeld

3. marts 2009

Rasmine

ka li ja skriver:

nå jamen jeg gider så ikke lige oprette en e-boks... så det må jeg vente med at få af vide. det er heller ikke før efter 1 juni, hvis man overhovedet får lov at få dem ud

Du ka også ringe til dem.

Anmeld

4. marts 2009

Loggidut

Ja, vi har sikret hinanden...inden vi blev gift, men det kommer ikke af ingenting, det kommer af den der: af skade bliver man klog!

Min far havde betalt til atp i 100 år, og så døde min mor, pengene blev jo selfølgelig stående, og min far fandt en anden kørste...da han så døde, så så vi staten snuppe hver en krone, absolut alt hvad der stod.
For han havde glemt at sikre Karin (hans kærste) FÅÅÅÅÅRK, hvor var jeg bitter, de penge kunne hun lige så godt havde brugt til at etablere sig på ny, eller brugt dem på at rejse lidt rundt, guderne skal vide hun trængte til en velfortjent pause, efter hun havde passet og plejet ham, lige indtil han lukkede øjnene!

jeg var bitter, og Michael var lamslået, så da vi flyttede ind her, ja så ordnede Michael det med papirene, og vi fik skrevet under.

Staten snuppede sgu nok på den konto dengang, det får de ikke lov til igen, for de griner sgu bare en op og ned ad ryggen!

Anmeld

4. marts 2009

Susan1978

har lige været møllen igennem og jeg har 5912,- stående.. hihi næsten til grin.. men jeg tror også bare de skal ud.. hvis det bliver muligt..

det ender jo med DK går konkurs som Island også får vi intet.. worst case... hihi

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.