Det handler om menstruation, så hvis du ikke gider læse om det eller svare på det, så gå udenom den her...
Puha... Min første rigtige mens efter fødslen begyndte to dage før nytårsaften... Dagen før nytårsaften begyndte jeg at bløde rigtig kræftigt... Dvs. at en tampax super plus (De orange) bliver gennemblødt på ca. ½ time - 3 kvarter... Derefter bliver bindet fyldt, hvis jeg ikke helt når at opdage hvor hurtigt det går, eller jeg hoster... Når jeg trækker proppen forneden ud, så drypper det ligeså stille ned i toilettet og jeg må indrømme jeg kun har prøvet det her én gang før når det var menstruation... Der var min daværrende kæreste ved at køre mig på hospitalet fordi jeg blev ligbleg... Det er nu fjerde dagen det står på og det ser ikke ud til opklaring, næsten tværdigmod.. Jeg synes ikke jeg er sønderligt bleg, men er tummelums oveni hovedet, lidt kvalme og er VILDT træt... Jeg har ikke haft særligt mange smerter, men de er faktisk begyndt at komme lidt i dag... Jeg har haft "Mens" to gange siden jeg har født foruden den her.. Men det var altså bare pletblødning, det her er en rigtig menstruation og jeg må da indrømme at min krop tager gævaldigt revance for de 8 mdr. den overhovedet ikke har blødt...
Men er det her normalt?? Altså at bløde så meget?
Før jeg blev gravid havde jeg mens i tre-fire dage og ikke overdrevet meget blod, bare sådan tre-fire tampax super (Grønne) om dagen og et natbind... Jeg ved godt at ens mens kan ændre sig efter man har født, men havde andre det sådan her den første gang den "Rigtige" menstruation meldte sin ankomst?
Vil helst ikke ringe unødigt til lægen, hvis det er meget normalt.. 
Anmeld