ekstra æl??? læs her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

madsenmor

http://www.mingraviditet.dk/artikler/artikler_2.ht m

faldt over denne artikel og det er da spændenen læsning... det ser ud til at der er enu en grund til at hoppe på manden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Hold da op. Meget spændende læsning. SÅ er der pludselig en del der går op for en.

Anmeld

2. januar 2012

madsenmor

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold da op. Meget spændende læsning. SÅ er der pludselig en del der går op for en.

ja jeg må også sige at meget giver mere mening nu

Anmeld

2. januar 2012

Frk-Lotusblomst

madsenmor skriver:

ja jeg må også sige at meget giver mere mening nu

Anmeld

2. januar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Fis i en hornlygte er hvad den artikel er..

På trods af det er mere end 60år siden personen mente det kunne være tilfældet,har man ikke kunne videskablig bevise at kvinder har 2 ÆL om måneden,og mon ikke at graviditetsraten var noget bedre,og især for kvinder i behandling,hvis man havde 2 ÆL??

Det tror jeg nu nok.

Vi snakker vel og mærket om læger og forsker i hele verden,der de sidste 60år,har prøvet at bevise det.

Anmeld

2. januar 2012

madsenmor

mea skriver:

Fis i en hornlygte er hvad den artikel er..

På trods af det er mere end 60år siden personen mente det kunne være tilfældet,har man ikke kunne videskablig bevise at kvinder har 2 ÆL om måneden,og mon ikke at graviditetsraten var noget bedre,og især for kvinder i behandling,hvis man havde 2 ÆL??

Det tror jeg nu nok.

Vi snakker vel og mærket om læger og forsker i hele verden,der de sidste 60år,har prøvet at bevise det.

personligt giver det meget god mening... og måske det så bare ikke er ALLE kvinder der har den ekstra æl...

og der er nu flere nyre fosker i artiklen der mener der er baggrund for tesen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.