hvad kan man gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

mig og manden har nu prøvet i 7 mdr på at blive gravid, men der er ikke sket noget endnu. vi har sex i 5 ud af 7 dage på en uge. og omkring ægløsning hverdag. men intet sker..

syntes bare det er begyndt at gå en rigtig meget på..

hvad kan/skal man gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Masig

Du skal slappe af og lade det komme når det kommer.... Det der med at sexe helt vildt hele tiden er ikke altid løsningen.. I skal bare ramme ÆL og det kan man godt selvom man kun sexer én gang...

Ved godt det er mega træls at gå og vente og intet sker, og folk siger man skal lade være med at tænke på det og sådan og så bliver man endnu mere irriteret.. men der er altså noget om det tror jeg... Har hørt virkelig mange historier om at det først skete når man slappede af eller gav helt op.. Vi prøvede i 11 mdr og det skete først da vi fik tid til behandling og kunne slappe af og faktisk valgte at give op, og bare gå i behandling istedet... Vupti så kom den helt naturligt...

Anmeld

2. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg har lige læst mig frem til at der er chance allerede fra 7. dagen og op til 19. dagen at blive gravid.

Så nok er det jo nok ikke med en gang.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

prøvede de første 3 mdr med ÆL men det gik mig for meget til hovedet, så det stoppede jeg. smed alt ud af baby blade og div. for at jeg ikke skulle tænke på det.. nu er der gået 7 mdr. og intet er sket..

har i forvejen børn. og det skete i første mdr, så dette er hel nyt for mig, at jeg skal vente.

men har nu ringet til lægen og fået en længere snak og han henviser mig til gyn.

så håber at han kan give mig nogen svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.