med stor sorg i mit hjerte..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Camillos

k skriver:

Hej alle skønne kvinder på Baby.dk

jeg har gennem de sidste par måneder været rigtig glad for at være herinde.

´Tror jeg er ved at være klar til at fortælle det..

Torsdag d. 29/12 hvor jeg var 12+4 fik jeg kraftige mave smerter og kramper, og ringede til vagtlægen der ville have mig ind med det samme, min kæreste og jeg tog der op, blev scannet og foretaget undersøgelser. Hvor jeg desværre fik meddelelsen om at fosteret i min mave ikke længere var i live ..

- det har været ufattelig hårdt for min kæreste og jeg de sidste par dage hvor vi skiftevis har været i chok og været helt ude af den. jeg har heldigvis en familie og nogen fantastiske veninder der smed alt de havde i hænderne og kom med udrykning for at være sammen med os torsdag fredag og lørdag..

Jeg har besluttet lige at tage lidt tid væk fra baby.dk indtil jeg forhåbentlig skal være gravid igen og have vores lille kærlighedsbarn

Århhhhhhh  .. Synes lige vi har skrevet omkring jul! Ihhh hvorfor! Du havde selv været ihærdig! 

Føj hvor er det bare uretfærdigt... ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Puha, sikke en grim oplevelse!! Har selv prøvet at miste i uge 10 - så kender dine følelser! Men kan trøste dig med, at mange siger at man bliver hurtigt gravid efter en abort - jeg selv 1½ måned efter! Så tag den tid du har brug for - og husk at snakke om det! Lad være med at holde det inde , det gør det sværere! Kram og tanker!!

Anmeld

5. januar 2012

EKBJ

k skriver:

Hej alle skønne kvinder på Baby.dk

jeg har gennem de sidste par måneder været rigtig glad for at være herinde.

´Tror jeg er ved at være klar til at fortælle det..

Torsdag d. 29/12 hvor jeg var 12+4 fik jeg kraftige mave smerter og kramper, og ringede til vagtlægen der ville have mig ind med det samme, min kæreste og jeg tog der op, blev scannet og foretaget undersøgelser. Hvor jeg desværre fik meddelelsen om at fosteret i min mave ikke længere var i live ..

- det har været ufattelig hårdt for min kæreste og jeg de sidste par dage hvor vi skiftevis har været i chok og været helt ude af den. jeg har heldigvis en familie og nogen fantastiske veninder der smed alt de havde i hænderne og kom med udrykning for at være sammen med os torsdag fredag og lørdag..

Jeg har besluttet lige at tage lidt tid væk fra baby.dk indtil jeg forhåbentlig skal være gravid igen og have vores lille kærlighedsbarn

Hvor er det forfærdeligt at høre!! :-( Håber i klare jer med tiden!!!

Anmeld

11. januar 2012

FrkZier

Jeg synes i allesammen er rigtig søde, og sætter stor pris på i sender varme tanker mm. Det har været ekstremt hårdt for mig og andreas(kæreste) de her uger, men vi er ved at være 'over det' (kommer man nok aldrig helt) ..

Jeg er nu klar til omgang 2 og igangsættelse af projektbaby (fra imorgen af helt præcist når vi atter må have ubeskyttet sex)

tak alle sammen!!

Anmeld

11. januar 2012

sarahb

Puha, hvor er det forfærdeligt.

Jeg føler med jer!!!

Håber snart der sker et mirakel for jer igen!

Anmeld

11. januar 2012

olander87

Puha, ja det er vildt hårdt at miste...

Jeg mistede også 1. Gang, men fra vi fandt ud af at den var væk, da vi kom til NF og til jeg var gravid igen, gik der kun knap 1,5 måned...

(så det gik hurtigt med at blive gravid igen, selvom vi tog det stille og roligt... )

Men det var svært til NF, at der slet ingen baby var at se....  For jeg havde hverken haft smerter eller blødt, den var bare gået til grunde...

Heldigvis er det gået rigtig godt den her gang, dog startede jeg med smerter, og blev tjekket for at den ikk sku sidde udenfor livmoderen, da jeg blødte ca. Hver 14. Dag de første 3 mdr... Men den er her stadig og er idag 35+2

Alt held og lykke herfra.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.