med stor sorg i mit hjerte..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Vial

k skriver:

ja er det godt nok også.. nej skulle have været til NF idag

Det er synd for jer. Håber, at der snart er bonus igen. Så I får en lille ønskebebs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Dinsen

Det gør mig så ondt at læse... 

Men hvor er det dejligt at i er omgivet af skønne og omsorgsfulde mennesker, der kan støtte jer! 

Stor  til dig, og vi glæder os til du vender tilbage til baby.dk igen, men kan godt forstå du har brug for at komme væk her fra!

Anmeld

2. januar 2012

Dietzel

Hvor er det bare en rigtig sørgelig oplevelse for jer..  Jeg vil ønske jer al held og lykke fremover og med at skulle skabe en lille ny

Dejligt at høre, at i har familie og venner til at hjælpe jer gennem den svære tid..

Anmeld

2. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg er ked af jeres tab. Jeg håber i kommer ovenvande hurtigt igen, jeg har selv været der og kender til de mange følelser man får..

Held og lykke fremover, jeg håber i snart vender tilbage i lykkelige omstændigheder igen..

Anmeld

2. januar 2012

l.kjoeller

Stort kram herfra

Anmeld

2. januar 2012

lycly

Neej, det er jeg virkelig ked af at høre! Åh hvor er det synd for jer, håber virkelig du snart bliver gravid igen og I kan få jeres lille ønskebaby. Held og lykke med det, glæder mig til at se dig herinde igen en gang. (ville gerne lave en knus smiley, men er på fra telefonen)

Anmeld

2. januar 2012

christina92

k skriver:

Hej alle skønne kvinder på Baby.dk

jeg har gennem de sidste par måneder været rigtig glad for at være herinde.

´Tror jeg er ved at være klar til at fortælle det..

Torsdag d. 29/12 hvor jeg var 12+4 fik jeg kraftige mave smerter og kramper, og ringede til vagtlægen der ville have mig ind med det samme, min kæreste og jeg tog der op, blev scannet og foretaget undersøgelser. Hvor jeg desværre fik meddelelsen om at fosteret i min mave ikke længere var i live ..

- det har været ufattelig hårdt for min kæreste og jeg de sidste par dage hvor vi skiftevis har været i chok og været helt ude af den. jeg har heldigvis en familie og nogen fantastiske veninder der smed alt de havde i hænderne og kom med udrykning for at være sammen med os torsdag fredag og lørdag..

Jeg har besluttet lige at tage lidt tid væk fra baby.dk indtil jeg forhåbentlig skal være gravid igen og have vores lille kærlighedsbarn

Åh nej!

Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre. Er utrolig ked af det på jeres vejne, men er glad for at høre i har masser af kærlighed omkring jer.

Jeg kan godt forstå du tager en pause fra det hele, og vil glæde mig til du vender tilbage med et nyt håb om en ny spire.

1000 varme tanker og knus herfra

Anmeld

2. januar 2012

Mom2012

Er virkelig ked af at høre om jeres tab. Jeg har selv været i samme situation og det er noget så frygteligt! Håber i snart står med de gyldende streger igen!

Anmeld

2. januar 2012

Mussen2

Åh, hvor gør det mig ondt. Håber der er en graviditet i sigte her i 2012.

Anmeld

3. januar 2012

Tona

k skriver:

Hej alle skønne kvinder på Baby.dk

jeg har gennem de sidste par måneder været rigtig glad for at være herinde.

´Tror jeg er ved at være klar til at fortælle det..

Torsdag d. 29/12 hvor jeg var 12+4 fik jeg kraftige mave smerter og kramper, og ringede til vagtlægen der ville have mig ind med det samme, min kæreste og jeg tog der op, blev scannet og foretaget undersøgelser. Hvor jeg desværre fik meddelelsen om at fosteret i min mave ikke længere var i live ..

- det har været ufattelig hårdt for min kæreste og jeg de sidste par dage hvor vi skiftevis har været i chok og været helt ude af den. jeg har heldigvis en familie og nogen fantastiske veninder der smed alt de havde i hænderne og kom med udrykning for at være sammen med os torsdag fredag og lørdag..

Jeg har besluttet lige at tage lidt tid væk fra baby.dk indtil jeg forhåbentlig skal være gravid igen og have vores lille kærlighedsbarn

Sender kram og varme og tanker.

Håber at lykken snart vender for jer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.