åhh piger altså...
På trods af en datter på 4 måneder der er i en 'opstarts-grød-fase' fyldt med afføring, gylp, mindre søvn, mavekneb og gråd så er jeg bare så forfærdelig skruk efter en nr. 2 

Jeg går på barsel indtil den 24. april hvor min kæreste så tager over og har de sidste 12 ugers barsel, mens jeg (forhåbentlig) finder et arbejde og kommer tilbage til jobbet som pædagog.
Vi har hele tiden haft som aftale at vi IKKE skulle prøve med nr. 2 før jeg havde fast arbejde og var sikret job efter en evt. barsel - det er jo ingen hemmelighed, at det koster at have børn, så økonomien er en stor prioritet hos os 
Men, men, men for SIVAN da, hvor vil jeg gerne have en til... på trods af, at jeg stadig er mærket psykisk af en meget hård, hurtig fødsel med Aya, så har jeg ikke mistet mødet. Tværtimod.
Jeg GLÆDER mig til den dag hvor vi beslutter at prøve med nr. 2, men lige nu virker det som om der er evigheder til...
Så jeg vælger at nyde de sidste 4 måneder af min barsel med min dejlige datter og forsøger at glemme 'trangen' 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld