Slanke-app til Android???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

piadas

kirsti skriver:

En graf ikke en giraf LOL 

Libra er også godt det havde jeg på min htc

Haha, jeg læste det også som giraf!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Nej, jeg har også givet op - måske fordi det er til Iphone og ikke Android?

Jeg har fundet en anden, der hedder Libra. Den, tror jeg, er god! Den kan vist lave alle mulige grafer og kurver, Anne - lige noget for os!

Jeg har skrevet ind i den, hvad jeg vejer nu, og at jeg vil tabe mig 8 kg., inden vi flytter ind i det nye hus.! Det må fanme være realistisk med 0,4 kg. om ugen! Så er der en graf, som jeg jo helst skulle følge, og så bliver der dannet en anden linie med min rigtige vægt - så må vi håbe, de bliver ens!

Vil du også prøve?

Jeg er på!!! 

Anmeld

2. januar 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Haha, jeg læste det også som giraf!

Haha også mig.. måske derfor vi ikke kunne finde den...!

Anmeld

2. januar 2012

AnneBJ

Hvad har du sat den med kalorier til? Jeg må få ca. 1500 kcal men ved ikke lige hvad jeg skal skrive? Måske skal jeg bare kigge på det i morgen når jeg ikke er så træt.. 

Anmeld

2. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Hvad har du sat den med kalorier til? Jeg må få ca. 1500 kcal men ved ikke lige hvad jeg skal skrive? Måske skal jeg bare kigge på det i morgen når jeg ikke er så træt.. 

Uh, så langt er jeg ikke nået. Jeg har bare indtastet min vægt og hvad jeg gerne vil veje midt i maj. Det må jeg vist have set nærmere på!

1500 kcal lyder meget fint. Da jeg gik hos en diætist måtte jeg få 6000 kj om dagen og det passer med, at du skal dividere med 4.

Anmeld

2. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg er på!!! 

Anmeld

3. januar 2012

DK

jeg har den godt nok på min iphone, men mon ikke den findes til android også? Den hedder myfitnesspal og der kan man taste alt man har spist ind, hvor mange kalorier osv, og så tæller den det hele sammen for en. Man kan søge på madvarer (også mange danske som rugbrød osv), og den gemmer det man en gang har tastet ind så man let kan genbruge det.

Anmeld

3. januar 2012

AnneBJ

Pia, der findes også Shapeup, som er lidt ala madlog.. jeg er begejstret, men har kun brugt den her i formiddags.. Det ville være fint at slippe for at betale for madlog nemlgi.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.