Slanke-app til Android???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.009 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

piadas

Er der mon nogen af jer skønne kvinder, der kender til en sådan? Jeg leder efter noget, hvor jeg kan registrere min vægt dagligt og sætte mål i. F.eks. noget med en kurve med mål og min vægt, så man kan se, om jeg følger med.:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

kirsti

jeg bruger targetweight

Anmeld

2. januar 2012

piadas

kirsti skriver:

jeg bruger targetweight

Hvad kan man der? :-)

Anmeld

2. januar 2012

kirsti

piadas skriver:

Hvad kan man der? :-)

det kommer an på om man køber den udvidede hvilket jeg ikke har men standard kan du taste vægt ind dagligt, ønsket vægt og dato for hvornår du ønsker vægten opnået og så laver den grafer over det forskellige

Anmeld

2. januar 2012

piadas

kirsti skriver:

det kommer an på om man køber den udvidede hvilket jeg ikke har men standard kan du taste vægt ind dagligt, ønsket vægt og dato for hvornår du ønsker vægten opnået og så laver den grafer over det forskellige

Super! Det lyder til at være lige det, jeg leder efter. :-) tak for hjælpen!

Anmeld

2. januar 2012

piadas

kirsti skriver:

Nu har jeg søgt, og der kommer rigtig mange frem, når jeg skriver target weight. Hedder den præcis det eller hedder den også noget andet? For jeg kan slet ikke finde ud af, hvilken jeg skal vælge...!

Anmeld

2. januar 2012

kirsti

piadas skriver:

Nu har jeg søgt, og der kommer rigtig mange frem, når jeg skriver target weight. Hedder den præcis det eller hedder den også noget andet? For jeg kan slet ikke finde ud af, hvilken jeg skal vælge...!

Den hedder kun target weight. Billede er blåt og grønt med en graf på

Anmeld

2. januar 2012

AnneBJ

Jeg kan heller ikke finde noget blåt og grønt med en giraf.... 

Anmeld

2. januar 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg kan heller ikke finde noget blåt og grønt med en giraf.... 

Nej, jeg har også givet op - måske fordi det er til Iphone og ikke Android?

Jeg har fundet en anden, der hedder Libra. Den, tror jeg, er god! Den kan vist lave alle mulige grafer og kurver, Anne - lige noget for os!

Jeg har skrevet ind i den, hvad jeg vejer nu, og at jeg vil tabe mig 8 kg., inden vi flytter ind i det nye hus.! Det må fanme være realistisk med 0,4 kg. om ugen! Så er der en graf, som jeg jo helst skulle følge, og så bliver der dannet en anden linie med min rigtige vægt - så må vi håbe, de bliver ens!

Vil du også prøve?

Anmeld

2. januar 2012

kirsti

piadas skriver:

Nej, jeg har også givet op - måske fordi det er til Iphone og ikke Android?

Jeg har fundet en anden, der hedder Libra. Den, tror jeg, er god! Den kan vist lave alle mulige grafer og kurver, Anne - lige noget for os!

Jeg har skrevet ind i den, hvad jeg vejer nu, og at jeg vil tabe mig 8 kg., inden vi flytter ind i det nye hus.! Det må fanme være realistisk med 0,4 kg. om ugen! Så er der en graf, som jeg jo helst skulle følge, og så bliver der dannet en anden linie med min rigtige vægt - så må vi håbe, de bliver ens!

Vil du også prøve?

En graf ikke en giraf LOL 

Libra er også godt det havde jeg på min htc

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.