Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: når nu man ikke må tage næse spray når man er gravid udover saltvand næsespray som ikke rigtig virker hvad er jeres erfaringer hvad har virket på jer og hvad gjorde i for at slippe af med snuen hurtigs muligjeg drikker te og lægger højt og pudser næse
når nu man ikke må tage næse spray når man er gravid udover saltvand næsespray som ikke rigtig virker
hvad er jeres erfaringer hvad har virket på jer og hvad gjorde i for at slippe af med snuen hurtigs muligjeg drikker te og lægger højt og pudser næse
Jeg fik en næsespray af lægen som jeg godt måtte tage under graviditeten, den virker ikke lige så hurtigt som Zymelin men den virker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: Jeg fik en næsespray af lægen som jeg godt måtte tage under graviditeten, den virker ikke lige så hurtigt som Zymelin men den virker
har du noget navn for så vil jeg spørge min læge om han kan gi mig det for pyha det er godt nok ulideligt med det her snot næse
Anonym skriver: har du noget navn for så vil jeg spørge min læge om han kan gi mig det for pyha det er godt nok ulideligt med det her snot næse
åhh kan ikke huske navnet, men den var også mod høfeber eller noget i den stil
Appelsiner er fyldt med c-vitaminer Jeg kommer i tanker om, at jeg også putter nivea på næsen (synes det løsner snottet), og tigerbalsam på halsen hvis den gør ondt.
Har lige været i 8 dages tid og nu er det væk.
Jeg brugte saltvand i løbet af dagen og om natten brugte jeg almindelig spray, et pift i hver næse for at kunne sove.
kogende vand i en skål, 1 pebermynte dråbe i hovedet ind over, og så et viskestykke over hovedet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128