Forkølelse og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.035 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Anonym trådstarter

når nu man ikke må tage næse spray når man er gravid udover saltvand næsespray som ikke rigtig virker

hvad er jeres erfaringer hvad har virket på jer og hvad gjorde i for at slippe af med snuen hurtigs mulig

jeg drikker te og lægger højt og pudser næse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Flowers

Åh jeg ved hvordan du har det Er forkølet for min 3. uge nu Den var lige ved at forsvinde, og så bum, nu er den der igen. Jeg har desværre ikke andre råd end det du kommer med. Udover en masse god søvn og appelsiner  God bedring

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Michellekt skriver:

Åh jeg ved hvordan du har det Er forkølet for min 3. uge nu Den var lige ved at forsvinde, og så bum, nu er den der igen. Jeg har desværre ikke andre råd end det du kommer med. Udover en masse god søvn og appelsiner  God bedring

appelsiner hvad gør de ?

Anmeld

2. januar 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

når nu man ikke må tage næse spray når man er gravid udover saltvand næsespray som ikke rigtig virker

hvad er jeres erfaringer hvad har virket på jer og hvad gjorde i for at slippe af med snuen hurtigs mulig

Jeg havde en meget slem forkølelse. Kunne ingenting. Så jeg lå under dynen og drak en masse te. Var nogen lunde på toppen efter 3 uger God  bedring.

Anmeld

2. januar 2012

Dorthe77

Anonym skriver:

At skylle næsen med saltvand med et næsehorn er meget mere effektivt end saltvandsnæsespray. Næsehornet fås fx på apoteket.

Rigtig god bedring.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Dorthe77 skriver:

At skylle næsen med saltvand med et næsehorn er meget mere effektivt end saltvandsnæsespray. Næsehornet fås fx på apoteket.

Rigtig god bedring.

tak for svar det vil jeg prøve og få fat i

Anmeld

2. januar 2012

MissBee

Anonym skriver:

Jeg var også voldsomt forkølet i 14 dage her før jul og der var bare intet at gøre  jeg prøvede ellers også saltvandsspray og at massere af C-vitaminer men jeg tror bare at man må finde sig i at sygdomme hænger bedre ved når man er gravid..

Bare lad vær med at hoppe ud af sengen for tidligt og bliv mere syg..

God bedring

Anmeld

2. januar 2012

Dorthe77

Anonym skriver:

tak for svar det vil jeg prøve og få fat i

Tror ikke du vil fortryde det. Min næse kan ikke rigtig tåle alm næsespray, men at skylle næsen er helt kanon. Ja klamt mens man gør det, men så dejligt bagefter :-)
Ved ikke om matas og evt helsekost også kan have dem. Kan være det er lidt billigere end apo ;-)

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Dorthe77 skriver:

Tror ikke du vil fortryde det. Min næse kan ikke rigtig tåle alm næsespray, men at skylle næsen er helt kanon. Ja klamt mens man gør det, men så dejligt bagefter :-)
Ved ikke om matas og evt helsekost også kan have dem. Kan være det er lidt billigere end apo ;-)

jeg prøver og høre mig omkring er det bare et næsehorn det hedder eller har du et navn på det

Anmeld

2. januar 2012

Dorthe77

Anonym skriver:

jeg prøver og høre mig omkring er det bare et næsehorn det hedder eller har du et navn på det

Det hedder bare et næsehorn :-)
God jagt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.