mens/ ligament smerter om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

natasha2300

Hvis jeg er gravid er jeg i 4-2, mens er udeblevet i 2 dage, men dog  uregelmæssig mens, så det er ikke til at vide og testen er stadig negativ. men jeg har haft mens smerter lidt on off den sidste tid, de er mildere end ved normal mens og de kommer kun om aftenen når jeg ligger på sofaen. 

hvornår oplever/oplevede i de såkaldte ligament smerter???? og forekom jeres ved afen tid?

God nytår til jer piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Kay

mine var meget i uge 4+4 til 5+2 og det var mest midt på dagen... siden er de kommert ik så meget som der men bare en lille en gang i mellem... ik noget bestemt tidspunkt på dagen...

Anmeld

1. januar 2012

natasha2300

hvordan følte du dem? var det kramper eller blot ubehag?

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

natasha2300 skriver:

Hvis jeg er gravid er jeg i 4-2, mens er udeblevet i 2 dage, men dog  uregelmæssig mens, så det er ikke til at vide og testen er stadig negativ. men jeg har haft mens smerter lidt on off den sidste tid, de er mildere end ved normal mens og de kommer kun om aftenen når jeg ligger på sofaen. 

hvornår oplever/oplevede i de såkaldte ligament smerter???? og forekom jeres ved afen tid?

God nytår til jer piger!

Godt nytår 

Jeg oplevede ikke kun mens-smerterne om aftenen, men mere i løbet af dagen  De første 8-10 uger var det dagligt on and off 

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

natasha2300 skriver:

hvordan følte du dem? var det kramper eller blot ubehag?

Jeg havde ikke kramper, men havde det lige nøjagtigt som om mens kunne dukke op når som helst 

Anmeld

1. januar 2012

natasha2300

tak for svar - dejligt billede du har på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.