hcg højest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger
Jeg er ret sikker på at jeg er gravid ( mit 4 barn) og burde kunne teste onsdag.... Kom dog til at tænke på om hcg enligt ikke burde være nemmest at spore på det tidspunkt på dagen hvor man har flest symptomerne?? Hvilket for mig er om aftene...
Bare rne tanke ( med de ændre 3 testet jeg faktisk ikke da jeg vare viste det og fik det bekræfte ved lægen da jeg var godt 6 uger ) men denne gang er Jeg ski ret nysgerrig ( mon det er alderen Hihi )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Flowers

Man er nysgerrig ^^ Hele tiden Jeg mener, at den er bedst at teste om morgenen, da urinen e rmest koncentreret der. Når du har flest symptomer, er det jo ikke fra påvirkning af hcg i urinen, men blodet. Og vi har brug for hcgen i urinen, for at måle med urin stix Så morgen urin, eller når du har gået mange timer uden at tisse

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Michellekt skriver:

Man er nysgerrig ^^ Hele tiden Jeg mener, at den er bedst at teste om morgenen, da urinen e rmest koncentreret der. Når du har flest symptomer, er det jo ikke fra påvirkning af hcg i urinen, men blodet. Og vi har brug for hcgen i urinen, for at måle med urin stix Så morgen urin, eller når du har gået mange timer uden at tisse

hihi tak for svaret det giver meget menning det du skriver der....

ja ja tænk 3 børn og 34 år gammel og først nu skal man sætte sig ind i alt det her g.test noget lidt sjovt at man pludselig kan blive så utolmodig

Anmeld

1. januar 2012

Miss T

Jeg tror ikke, at du kan gøre det op på den måde. har du hcg i kroppen vil det komme som udslag uanset, hvor højt det er.

Og alle test anbefaler at teste om morgenen, da morgenurinen er den bedste og stærkeste urin at teste af.

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Jeg tror ikke, at du kan gøre det op på den måde. har du hcg i kroppen vil det komme som udslag uanset, hvor højt det er.

Og alle test anbefaler at teste om morgenen, da morgenurinen er den bedste og stærkeste urin at teste af.

takker meget... er helt ny i det her test noget... har lige bestilt en ordenlig omgang fra billigetest.dk så håber de er her i morgen

Anmeld

1. januar 2012

Miss T

Anonym skriver:

takker meget... er helt ny i det her test noget... har lige bestilt en ordenlig omgang fra billigetest.dk så håber de er her i morgen

Spændende, god fornøjelse...

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Spændende, god fornøjelse...

takker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.