Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Man er nysgerrig ^^ Hele tiden Jeg mener, at den er bedst at teste om morgenen, da urinen e rmest koncentreret der. Når du har flest symptomer, er det jo ikke fra påvirkning af hcg i urinen, men blodet. Og vi har brug for hcgen i urinen, for at måle med urin stix Så morgen urin, eller når du har gået mange timer uden at tisse
Michellekt skriver: Man er nysgerrig ^^ Hele tiden Jeg mener, at den er bedst at teste om morgenen, da urinen e rmest koncentreret der. Når du har flest symptomer, er det jo ikke fra påvirkning af hcg i urinen, men blodet. Og vi har brug for hcgen i urinen, for at måle med urin stix Så morgen urin, eller når du har gået mange timer uden at tisse
Jeg tror ikke, at du kan gøre det op på den måde. har du hcg i kroppen vil det komme som udslag uanset, hvor højt det er.
Og alle test anbefaler at teste om morgenen, da morgenurinen er den bedste og stærkeste urin at teste af.
Miss T skriver: Jeg tror ikke, at du kan gøre det op på den måde. har du hcg i kroppen vil det komme som udslag uanset, hvor højt det er. Og alle test anbefaler at teste om morgenen, da morgenurinen er den bedste og stærkeste urin at teste af.
Anonym skriver: takker meget... er helt ny i det her test noget... har lige bestilt en ordenlig omgang fra billigetest.dk så håber de er her i morgen
takker meget... er helt ny i det her test noget... har lige bestilt en ordenlig omgang fra billigetest.dk så håber de er her i morgen
Miss T skriver: Spændende, god fornøjelse...
Spændende, god fornøjelse...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128