En tabertråd som forpligter, del 2!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Frøken J.

come2 skriver:

Jeg har lige luret kort.

og skal jeg give dig et godt råd så hold igen med kartofler og brød.

Istedet spis en fedtfattig youghurt uden for meget frugt (grundet frugtsukker) og isteder for kartofler en masse grøntsager.

Tak for råd, det er pænt af dig - jeg vil dog fortsætte med at spise som angivet. På den måde bliver jeg mæt og tilfreds, og har før tabt 20 kg på 5 måneder uden problemer på den kost, og så yderligere 5 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

musse1

Frøken J. skriver:

Som nogen måske husker, oprettede jeg en tråd om vægttab. Jeg ville opdatere jævnligt, etc. etc. - Måtte dog hurtigt indse, at det IKKE gik henover julen! Det er min rygrad ikke stærk nok til

Nu er det d. 1 januar, og der er "no time like the present", så i dag er både min kæreste og jeg gået i gang med projekt vægttab! 17 kilo skal der af! Og det er noget nemmere, når kæresten også er med på det og er topmotiveret Så kan vi holde hinanden i nakken!

I morgen skal vi handle ind til det store vægttab

Men hvis i vil følge med i hvad jeg spiser, holde mig i nakken og evt. få inspiration kan i følge med på nedenstående link! Jeg kan jo så ikke gå i noget videre kcal underskud grundet amning, men regner med at tabe mig alligevel, også med motion

http://www.madlog.dk/private/CQ5NU5F02KAY

syns det er flot, at du er gået i gang i dag 

syns det er en god ide, du spiser som du også har tænkt dig frem over, så er det nemmere og holde. at man ikke skal undvære alt hvad der er usundt.

du skal nok nå og få tabt en masse 

Anmeld

1. januar 2012

AnneBJ

Er 1700 kcal nok når du ammer? 

Kan jeg mon følge dig? Altså "blive venner" eller sådan noget, jeg har også en madlog konto, som du så måske også kunne se? Jeg kan ikke finde en menu der gør det muligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.