En tabertråd som forpligter, del 2!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Frøken J.

Som nogen måske husker, oprettede jeg en tråd om vægttab. Jeg ville opdatere jævnligt, etc. etc. - Måtte dog hurtigt indse, at det IKKE gik henover julen! Det er min rygrad ikke stærk nok til

Nu er det d. 1 januar, og der er "no time like the present", så i dag er både min kæreste og jeg gået i gang med projekt vægttab! 17 kilo skal der af! Og det er noget nemmere, når kæresten også er med på det og er topmotiveret Så kan vi holde hinanden i nakken!

I morgen skal vi handle ind til det store vægttab

Men hvis i vil følge med i hvad jeg spiser, holde mig i nakken og evt. få inspiration kan i følge med på nedenstående link! Jeg kan jo så ikke gå i noget videre kcal underskud grundet amning, men regner med at tabe mig alligevel, også med motion

http://www.madlog.dk/private/CQ5NU5F02KAY

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Stumpen

Frøken J. skriver:

Som nogen måske husker, oprettede jeg en tråd om vægttab. Jeg ville opdatere jævnligt, etc. etc. - Måtte dog hurtigt indse, at det IKKE gik henover julen! Det er min rygrad ikke stærk nok til

Nu er det d. 1 januar, og der er "no time like the present", så i dag er både min kæreste og jeg gået i gang med projekt vægttab! 17 kilo skal der af! Og det er noget nemmere, når kæresten også er med på det og er topmotiveret Så kan vi holde hinanden i nakken!

Men hvis i vil følge med i hvad jeg spiser, holde mig i nakken og evt. få inspiration kan i følge med på nedenstående link! Jeg kan jo så ikke gå i noget videre kcal underskud grundet amning, men regner med at tabe mig alligevel, også med motion

Jeg har lige været inde og lure...og undre mig egentlig over at jeg kan se den, når jeg ikke er medlem -men overvejer nu kraftigt at blive det, for det ser noget lettere og mere overskueligt ud end Slankedoktorens..

Tabte du dig sidste gang alle de kg ved at spise på den måde der? Ikke fordi jeg genere din måde, men er nysgerrig... For synes du får masser af kulhydrater??

Anmeld

1. januar 2012

debbie19

Frøken J. skriver:

hvorfor spiser du kun aftensmad ?? det kan da umuligt være sundt men held og lykke

Anmeld

1. januar 2012

Frøken J.

Stumpen skriver:

Jeg har lige været inde og lure...og undre mig egentlig over at jeg kan se den, når jeg ikke er medlem -men overvejer nu kraftigt at blive det, for det ser noget lettere og mere overskueligt ud end Slankedoktorens..

Tabte du dig sidste gang alle de kg ved at spise på den måde der? Ikke fordi jeg genere din måde, men er nysgerrig... For synes du får masser af kulhydrater??

Det er noget jeg har indstillet til - man kan vælge at slå det fra

Og ja, det gjorde jeg skam uden problemer. For mig er det vigtigt at spise på en måde, som jeg også kan følge bagefter, og det vil sige spise normalt

Anmeld

1. januar 2012

Frøken J.

debbie19 skriver:

hvorfor spiser du kun aftensmad ?? det kan da umuligt være sundt men held og lykke

Tænkte det var den bedste måde at få mindst mulige kalorier på..

Nej, self. spiser jeg ikke kun aftensmad!! Prøv at klikke dig ind på d. 1 januar Jeg har bare kun tastet aftensmaden ind fremadrettet for resten af ugen, da jeg på forhånd ved hvad vi skal have til aften, men ved endnu ikke præcist hvad jeg skal have til morgenmad og frokost, og derfor taster jeg først de ting ind når jeg kommer til den respektive dag

Anmeld

1. januar 2012

Frøken J.

Stumpen skriver:

Dog spiser jeg normalt ikke sådan til morgenmad - det var blot fordi vi fik morgenmad hos svigerne

Anmeld

1. januar 2012

debbie19

Frøken J. skriver:

Tænkte det var den bedste måde at få mindst mulige kalorier på..

Nej, self. spiser jeg ikke kun aftensmad!! Prøv at klikke dig ind på d. 1 januar Jeg har bare kun tastet aftensmaden ind fremadrettet for resten af ugen, da jeg på forhånd ved hvad vi skal have til aften, men ved endnu ikke præcist hvad jeg skal have til morgenmad og frokost, og derfor taster jeg først de ting ind når jeg kommer til den respektive dag

okay man bliver da monster sulten vis man skulle vente til aften og især vis du ikke må komme i underskud så blev sådan lidt  men glæder mig til at følge dit vægtab

Anmeld

1. januar 2012

Frøken J.

debbie19 skriver:

okay man bliver da monster sulten vis man skulle vente til aften og især vis du ikke må komme i underskud så blev sådan lidt  men glæder mig til at følge dit vægtab

Kunne aldrig drømme om kun at spise aftensmad, det er jo hul i hovedet

Anmeld

1. januar 2012

debbie19

Frøken J. skriver:

Kunne aldrig drømme om kun at spise aftensmad, det er jo hul i hovedet

hehe okay jeg bliver total utilpas vis jeg ikke får både morgen middag og aftensmad. forstår ikke nogen kan gå en hel dag uden mad !!

Anmeld

1. januar 2012

come2

Jeg har lige luret kort.

og skal jeg give dig et godt råd så hold igen med kartofler og brød.

Istedet spis en fedtfattig youghurt uden for meget frugt (grundet frugtsukker) og isteder for kartofler en masse grøntsager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.