Er bare så træt af hende :-((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2009

karina1980

vi har gjort det samme ved jasmin, hun var fuldstændig hysterisk og skabte sig som en vild, og hun ville bare flytte nu,

så fandt jeg hendes taske, sko og jakke, puttede hendes natkjole og tandbørste i, og gav hende det og bad hende gå,

så flippede hun fuldstændig over at hun jo ikke kunne gå så langt, og så måtte jeg bare sige ærgeligt hvis du ikke vil bo her, vil jeg hellere ikke køre dig,

til sidst blev hun så gal hun gik på sit værelse smækkede døren og truede mig med aldrig at komme ud igen det gjorde hun dog næste morgen og siden har der intet været

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

Tina72

Cecilie ville altid flytte over til mormor da hun var lille.
William vil bare flytte "til et andet hus". Men altid i morgen :-)
For nogle måneder siden spurgte han mig, om jeg ville savne ham hvis han ikke var her (noget i den retning) og jeg sagde ja- og han siger "så hent mig en is ellers flytter jeg!!!!

Tit når han ikke får sin vilje kommer den med at han flytter til et andet hus, en overgang hørte vi det flere gange om dagen, vi lo af ham og sagde "fint- find dine ting og vi følger dig"- han tror åbenbart alle står med armene oppe for at "overtage ham og servicerer ham" for det kommer altid hvis han får et nej til noget. Faktisk har vi ikke hørt det i nogen tid nu, måske han har fundet ud af at det bare ikke "bliver bedre end her" :-)

Jeg er enig med Rikke, hun har fundet udaf det sårer jer eller irriterer jer- at hun får en reaktion.
Hva´ med at sige "ja og jeg vil have en ny bil- men sådan hænger verden bare ikke sammen" eller noget lignende. Eller at du vil have 4 elefanter i haven, og hun godt kan se den går ikke og hun måske finder det morsomt at lave en lille leg med hvad man gerne vil ???

Held og lykke

Tina

Anmeld

4. marts 2009

Tina2

Filuca har også sagt det flere gange og "jeg GIDER ikke at ha dig som min mor mere" osv..... Må indrømme jeg IKKE tager det til mig... Smiler bare og siger, at så må vi da hellere få pakket en taske......

Hun går helt i selvsving når jeg så begynder at finde ting og hun vil i hvert fald blive herhjemme....

Synes på INGEN måde I skal blive kede af deres meldinger, for det er ganske normalt... Kan såmænd selv huske at jeg ville flytte om til min hest i stalden da jeg var lidt ældre, for gad i hvert fald ikke bo hjemme!!!!

Knus

Anmeld

4. marts 2009

Fines mor

Tak for jeres råd...

Vi har aftalt hjemme, at vi ikke vil lade os gå på af hende mere - så må vi se hvad der sker

Anmeld

6. marts 2009

Annette

Oliver har flere gange fortalt mig at han ikke vil ha mig som mor mere og at han vil flytte ud til sin far.
Jamen det eneste jeg kan sige er: Jamen så må du jo ud og finde en ny mor, men du ved jo ikke om hun er sød eller dum.. Og til at flytte ud til hans far sagde jeg: det må du da gerne, men alle dine ting skal være her, for så skal du jo på weekend hos mig.. Så var ideerne ikke så gode alligevel, for han ved jo hvordan hans mor er og det er trygt og rart, og at flytte ud til sin far uden alle sine ting, ja det var han da ikke parat til. trods det at han jo også har legetøj ude ved Lars

Håber I snart finder en løsning der passer jer, for det er knageme hårdt at høre på, det vil jeg give dig ret i.. Jeg har været meget ked af det, når Oliver ha sagt sådan til mig, men jeg har ikke vist det, bare sat en mine op som om det er meget normalt..

Knus Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.