Hvor tidligt testede i positivt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Anonym trådstarter

Sidder her og skal teste om en lille uge, men jeg er bare så dårlig med kvalme og kan knapt spise eller andet.. Jeg har haft kvalme i 3 dage nu og har ikke oplevet så massiv kvalme siden den sidste graviditet..

Så hvornår testede i positivt?? Og kan kroppen udskille HCG hurtigere anden gang i forhold til første gang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

AndreasMor84

2 dage før testdag ;P

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor2011 skriver:

2 dage før testdag ;P

Øv, vil bare så gerne vide det nu.. Især på grund af kvalmen, det er meget rart at vide om den tjener et formål..

Men det er nok ret optimistisk at teste allerede nu her

Anmeld

1. januar 2012

komodo

3+3 tror jeg er det tidligste jeg har testet positiv, og flertallet kan jo først teste positiv tættere på eller over testdag.

Synes det lyder vildt at du allerede har kvalme selv hvis du er gravid, ægget har jo kun lige sat sig fast hvis det er, kan der være en chance for at du måske har haft tidligere ægløsning?

Kunne da være sjovt om du lavede en test med symptomerne du har, det koster jo ikke alverden og det giver måske et resultat du håber på, det  jeg ihvertfald for...

Jeg tror ikke at man udskiller HCG langsommere eller hurtigere anden gang end første, alle graviditeter er jo forskellige så det tror jeg ikke man kan sætte op sådan, men som jeg lige har forstået det er der også nogen der hver gang de er gravide udskiller langsomt og først kan teste positivt sent hvis det overhovedet lykkedes.

Du kan jo prøve at tage en test eller vente til du er sikker på du er gået over, så skal den nok blive fint positiv

Held og lykke

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

3+3 tror jeg er det tidligste jeg har testet positiv, og flertallet kan jo først teste positiv tættere på eller over testdag.

Synes det lyder vildt at du allerede har kvalme selv hvis du er gravid, ægget har jo kun lige sat sig fast hvis det er, kan der være en chance for at du måske har haft tidligere ægløsning?

Kunne da være sjovt om du lavede en test med symptomerne du har, det koster jo ikke alverden og det giver måske et resultat du håber på, det  jeg ihvertfald for...

Jeg tror ikke at man udskiller HCG langsommere eller hurtigere anden gang end første, alle graviditeter er jo forskellige så det tror jeg ikke man kan sætte op sådan, men som jeg lige har forstået det er der også nogen der hver gang de er gravide udskiller langsomt og først kan teste positivt sent hvis det overhovedet lykkedes.

Du kan jo prøve at tage en test eller vente til du er sikker på du er gået over, så skal den nok blive fint positiv

Held og lykke

Det er ca halvanden uge siden jeg har haft ægløsning, men den kan da godt have været der tidligere, det ved man jo aldrig..

Men ja det er vildt at jeg allerede har kvalme, men frygter hele tiden hvornår jeg skal løbe ud mod toilettet.. Men kvalmen er ekstrem, virkelig ekstrem..

Tror jeg venter et par dage mere og fortsætter det så tager jeg en test..

Anmeld

1. januar 2012

komodo

Anonym skriver:

Det er ca halvanden uge siden jeg har haft ægløsning, men den kan da godt have været der tidligere, det ved man jo aldrig..

Men ja det er vildt at jeg allerede har kvalme, men frygter hele tiden hvornår jeg skal løbe ud mod toilettet.. Men kvalmen er ekstrem, virkelig ekstrem..

Tror jeg venter et par dage mere og fortsætter det så tager jeg en test..

Du må endelig gerne opdatere Held og lykke, håber den giver det resultat der er ønsket

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

Du må endelig gerne opdatere Held og lykke, håber den giver det resultat der er ønsket

Skal nok opdatere..

En graviditet er mere end ønsket herhjemme så vi håber jo selvfølgelig på et positivt udfald

Anmeld

2. januar 2012

Muffinmus

3+1, ca 8 dage efter æl var der:-)

Anmeld

2. januar 2012

Masig

Jeg testede positiv 3+3, så fire dage før mens, og tror faktisk godt jeg kunne have fået en meget svag positiv dagen før også, hvis jeg havde prøvet...

Anmeld

2. januar 2012

NJN

Jeg testede positiv på testdagen..  Prøvede heller ikke før.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.