2 streger, men men men......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at man IKKE må tro på resultatet af en graviditetstest når man kigger på den længe efter den er taget...... men alligevel kommer man jo til at håbe lidt når man senere kigger på testen og ser at der er 2 streger.....

Vil derfor gerne spørge jer om I ved om en test godt kan vise 2 streger, men at det er falske streger - altså har I prøvet at den så ikke passede eller???

Jeg tror ikke tro på det men ville alligevel spørge

GODT NYTÅR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Filippa & Liva

Hvor lang tid er der da gået fra du tog testen til du kiggede på den igen?

Anmeld

1. januar 2012

Caracatita

Jeg har prøvet begge dele.
For nogle år tilbage fik jeg taget en test ved lægen, der var negativ....sekretæren ringede så senere på dagen for at fortælle, at hun havde fundet testen, og at der nu var 2 streger på den. Det var så fredag eftermiddag, hun indtalte beskeden på telefonsvareren....efter lukketid. Mandag ringede jeg så, og hun fortalte, at jeg lige skulle have taget en blodprøve - den viste, at jeg ikke var gravid.

Omvendt, så har jeg aldrig taget en test hjemme, der var falsk positiv - selvom jeg først har kunne se to streger lang tid efter det tilladte...

Men man kan jo nok ikke helt stole på resultatet efter tid.

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

uuuuh der var nok gået 12 timer så derfor jeg ikke tror på de 2 streger......

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Caracatita skriver:

Jeg har prøvet begge dele.
For nogle år tilbage fik jeg taget en test ved lægen, der var negativ....sekretæren ringede så senere på dagen for at fortælle, at hun havde fundet testen, og at der nu var 2 streger på den. Det var så fredag eftermiddag, hun indtalte beskeden på telefonsvareren....efter lukketid. Mandag ringede jeg så, og hun fortalte, at jeg lige skulle have taget en blodprøve - den viste, at jeg ikke var gravid.

Omvendt, så har jeg aldrig taget en test hjemme, der var falsk positiv - selvom jeg først har kunne se to streger lang tid efter det tilladte...

Men man kan jo nok ikke helt stole på resultatet efter tid.

ja kan høre at det er farligt at tro på hvad man ser når det er lang tid siden testen er taget.....

Går bare og håber det røde ikke kommer og så prøve at teste igen om nogle dage.

Anmeld

1. januar 2012

Caracatita

Anonym skriver:

ja kan høre at det er farligt at tro på hvad man ser når det er lang tid siden testen er taget.....

Går bare og håber det røde ikke kommer og så prøve at teste igen om nogle dage.

Held og lykke med det

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

nu gad jeg ikke de valmed teste mere - de er alt for forvirrende. derfor tog jeg igår aftes denne test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2012

IngenKoPåIsen

Anonym skriver:

nu gad jeg ikke de valmed teste mere - de er alt for forvirrende. derfor tog jeg igår aftes denne test

Ja der var da klar besked!  TILLYKKE! 

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

Ja der var da klar besked!  TILLYKKE! 

mange tak

Anmeld

3. januar 2012

Miss Church

Anonym skriver:

TILLYKKE! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.