hund, kat osv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2008

Tessa85

du ka altså prøve med hundetræning, men hvis ikk det hjælper så ville jeg hvis jeg stod i det samme snakke med min kæreste og fortæller at mit barn SKULLE være der og at hunden MÅTTE være der, men knurre den og bider den dit barn, og så fordi den er hos din kæreste og den mener dit barn kommer for tæt på så er det af ren jalouxsi den gør det og det er altså for farligt at ta changer, når den først er jaloux !
er ked af at sige det men jalouxi er starten på alt ondt blandt dyr, alle dyr vil ha magten og kæmper for den.. og ingen dyr ka man stole 100% på, selvom man tror det,

find ud af det hurtigt hva i vil gøre, husk jeres barn kommer først, og hvor sikker vil i ha jeres datter ska ku bevæge sig rundt?

held og lykke herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Joan ( Smallie )

Tessa85 skriver:

du ka altså prøve med hundetræning, men hvis ikk det hjælper så ville jeg hvis jeg stod i det samme snakke med min kæreste og fortæller at mit barn SKULLE være der og at hunden MÅTTE være der, men knurre den og bider den dit barn, og så fordi den er hos din kæreste og den mener dit barn kommer for tæt på så er det af ren jalouxsi den gør det og det er altså for farligt at ta changer, når den først er jaloux !
er ked af at sige det men jalouxi er starten på alt ondt blandt dyr, alle dyr vil ha magten og kæmper for den.. og ingen dyr ka man stole 100% på, selvom man tror det,

find ud af det hurtigt hva i vil gøre, husk jeres barn kommer først, og hvor sikker vil i ha jeres datter ska ku bevæge sig rundt?

held og lykke herfra..

Vil bare lige sige jeg er helt enig med dig. :)

Anmeld

5. marts 2008

SaNiNa

her hos os er det osse kat... vi har et vennepar med en lille datter som kommer her og hun ved at vores hunkat skal hun lade være fordi hun ikke vil snakke hvor balou vore hankat vil lege og snakke hele tiden men hvis han går og hun jagter han og han så river eller bider har hun selv bedt om det og det forstår hun udemærket hun har aldrig grædt af siger bare han vil ikke lege mere...

men det skal nok bliv sjov med hunkatten når der kommer en lille baby (hun er en rigtig morkat (min lille kat))

Sanne

Anmeld

5. marts 2008

BellaT

Hej Hej. Vi har en dejlig rottweiler på 3 år. Hum æææælsker lille Phillip.(L) Hun vil bare snakke og putte med ham, når hun ser muligheden for det. Og Phillip elsker hende. Vi var enige om at vi måtte af med hende hvis det ikke gik efter Phillips ankomst. Hun var nemlig også babyen før. Lyder som om jeres hund er jaloux. Selvfølgelig ændrer livet sig for en hund når der kommer en lille "menneskehvalp", men husker I at snakke med hunden og bibeholde nogle af hundens gamle rutiner? Ellers bliver Filuca jo fjenden der tog mor og far og de gode gamle dage:'(. Jeg er godt nok ikke hundeekspert, men det virkede hos os. Håber i finder en god løsning. Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.