Hej tøser, mange tak for jeres svar.
Vores hund er 2½ år nu ca. og hun har jo altid haft det hele for sig selv. Da vi fik hende var børn ikke en del af planen og selvom det mest var mig der ville ha hund, blev det Mortens hund (min kæreste). Han leger meget med hende, hvor de slås og hun bider for sjov osv, og hvis jeg sætter hånden ind foran for at teste hende, så stopper hun med det samme hun opdager det er mig.
Chihuahua er jo ikke ligefrem kendt for at være en børneglad hund, men det er vel også hvordan de opdrages. Hun har altid været vant til at ha det hele, men efter vi fik Filuca er det som om hun markerer hun bestemmer... hun er blevet meget værre end hun plejer, og kan finde på at skide på gulvet i stuen i prostest over at hun ikke må komme med hvis vi sidder i køkkenet og spiser. Selvfølgelig kunne vi vælge at lade hende komme med ud i køkenet, men så får Filuca ikke spist noget.
Hun har knurret af Filuca imens hun lå på Morten, og idag da hun lå på sofaryggen og Filuca rejste sig op af sofaen.. Og det synes jeg ikke er ok. Jeg ved bare ikke om jeg gør noget forkert.
Det skal også siges at min kæreste ikke altid kan se at det er et problem, for hunden skal bare gå ned så. Men når den nu er vant til at være i centrum konstant og måtte ligge overalt uden at blive forstyrret... Jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal forholde mig..:S
Anmeld