Vogne Tøj Legetøj mm. tilsalg nye billeder på side 4+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. januar 2012

millesofie

Chiip91 skriver:

Tænkte på om den kan nå og være i den øverste barnevogn du har, for er nemmelig også helt væk i den Og Det er en rigtig tøse lift 

Jamen, hva koster sådan en normalt ? har ærligt talt ikke forstand på det

den øverste barne vog er denne Scanida barnevogn, ældre model, med overlærred, kurv, lidt falmet og medtaget af at stå ude til middagsluren men virker fint, mangler dog to af de store hjul da den lige nu har 4 små på. men den kan sagens køre

et helt nyt hjul sæt koster 500kr i babysam, jeg har dog et stort så måske man kan finde et på nettet, men som sagt så virker den fint med de fire små, den kan bare kun bremse på de bagerste

Liften koster 500kr fra ny af, men den er jo ikke ny mere  den kan sagens være i barnevognen, vil næsten sige at den er for lille  men med en taske forenden så er den da hjemme.

men ellers passer liften rigtig godt til alle de nye små barnevogne og klapvogne, selv paraplyklapvogne kan den passe i, den er smal men lang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Chiip91

millesofie skriver:

den øverste barne vog er denne Scanida barnevogn, ældre model, med overlærred, kurv, lidt falmet og medtaget af at stå ude til middagsluren men virker fint, mangler dog to af de store hjul da den lige nu har 4 små på. men den kan sagens køre

et helt nyt hjul sæt koster 500kr i babysam, jeg har dog et stort så måske man kan finde et på nettet, men som sagt så virker den fint med de fire små, den kan bare kun bremse på de bagerste

Liften koster 500kr fra ny af, men den er jo ikke ny mere  den kan sagens være i barnevognen, vil næsten sige at den er for lille  men med en taske forenden så er den da hjemme.

men ellers passer liften rigtig godt til alle de nye små barnevogne og klapvogne, selv paraplyklapvogne kan den passe i, den er smal men lang.

Okay syns den er rigtig sød 

Okay, ellers må jeg se om jeg kan finde en Lyserød barnevogn et sted.

Men hva så med omkring 150-200 for liften ?
Jeg har 2 i forvejen, men lyserød er min ynglingsfarve, Og skal have købt ALT billigt ind inden Prinsessen kommer

Anmeld

1. januar 2012

millesofie

Chiip91 skriver:

Okay syns den er rigtig sød 

Okay, ellers må jeg se om jeg kan finde en Lyserød barnevogn et sted.

Men hva så med omkring 150-200 for liften ?
Jeg har 2 i forvejen, men lyserød er min ynglingsfarve, Og skal have købt ALT billigt ind inden Prinsessen kommer

200 er fint, det smerter jo lidt at skulle af med den

jeg finder madras og alt frem til dig

hvor bor du henne af? eller skal den sendes?

Anmeld

1. januar 2012

Chiip91

millesofie skriver:

200 er fint, det smerter jo lidt at skulle af med den

jeg finder madras og alt frem til dig

hvor bor du henne af? eller skal den sendes?

Mange tak så fik jeg også købt fødselsdags gave til mig selv Jeg bor på Sydvest fyn, Så ved ikk om den kan sendes ?

Anmeld

1. januar 2012

millesofie

Chiip91 skriver:

Mange tak så fik jeg også købt fødselsdags gave til mig selv Jeg bor på Sydvest fyn, Så ved ikk om den kan sendes ?

det kan den godt

jeg måler og vejer den i morgen

og så finder jeg hurtigt prisen på portoen

Anmeld

1. januar 2012

Chiip91

millesofie skriver:

det kan den godt

jeg måler og vejer den i morgen

og så finder jeg hurtigt prisen på portoen

Super

Anmeld

2. januar 2012

M&M's Mor

kom med et bud

alle disse ting står bare og fylder så jeg er rimlig frisk på forhandling

Er ikke for mig selv så min svigerinde har bare spurgt efter en pris på den...men hvad med omkring 150-200...???

Anmeld

2. januar 2012

millesofie

M&M's Mor skriver:

Er ikke for mig selv så min svigerinde har bare spurgt efter en pris på den...men hvad med omkring 150-200...???

arhh det er lige lidt nok 300 vil jeg gå med til 

Anmeld

2. januar 2012

M&M's Mor

millesofie skriver:

arhh det er lige lidt nok 300 vil jeg gå med til 

takker for tilbudet...vender tilbage hvis hun er interesseret...

Anmeld

2. januar 2012

millesofie

M&M's Mor skriver:

takker for tilbudet...vender tilbage hvis hun er interesseret...

oki doki 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.