Skal vi regne med at få en lille baby? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Krussedulle skriver:

Man tænker jo over det  de mindste ting kan jo bekymre en, når man er gravid  .... Han kommer garanteret ud på 4 kg, selvom jm ikke syntes han virkede så stor 

Fik jo frederic i sep '08 og der var han faktisk meget normal str.

Men blot ½-1 år efter at jeg hørte/læste at de havde sat fødsel vægt for baby'er op så de lå på ca de 4 kg...

Det er også noget jeg tænker over, nu her med nr.2 - men regner slet ikke med det bliver en 4 kg pige, men mere omkring de 3 kg...

Plejer gerne at sige at så længe jm og lign ikke er brkymret, så er jeg det heller ikke.

Uanset vægt/længde vil hun være herlig og velskabt, på sin helt egen måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Clisolka

Krussedulle skriver:

 godaften derude! .. Jeg har gået og spekuleret lidt, jeg var ved jm uge 30+, og lillemanden blev skønnet til 1300 g.. .. Det samme gjorde mine andre drenge i uge 28+.. (ved godt at det kun er et skøn, men min jm plejer nu at være rimelig præcis ) ... Men altså, kunne det tyde på at vi får en mindre bebs denne gang?  ... Min den store er født 37+4 og vejede 3480 g ... Nr 2 blev født 41+4 og vejede 4000 g ...  hvordan har jeres bebser vejet ved fødslen? 

Isabella kom til verden 39+5 og vejede 4005 g og var 51 lang. En uges tid inden var hun skønnet til 3800 ved en scanning 

Anmeld

1. januar 2012

Mother-love

Jeg var til flere axa ninger med Isabella pga jeg tog antidepressiv medicin så de skulle holde øje med at hun tog det på hun skulle og jeg fik flere gange afvide at jeg ville få en stor baby, at hun ville ligge på omkring 4200-4500 gram den sidste målling ved scanning var hun blevet målt til lige knap 4000 gram og det var i uge 36 mener jeg. Og hun blev født 38+4 ved pks og hun vejede 3384. Så man kan ikke rigtig gå så meget efter det. Og de scanninger skulle jo være mere præcise

Anmeld

1. januar 2012

B&J

jeg regner ikke med noget næste gang for de skød vores lille dreng til at veje 4500g

men da han kom ud vejede han 2810g og var 49lang

Anmeld

1. januar 2012

Krussedulle

B&J skriver:

jeg regner ikke med noget næste gang for de skød vores lille dreng til at veje 4500g

men da han kom ud vejede han 2810g og var 49lang

Ej det lyder næsten helt uprofessionelt! ... Jeg tør slet ikke regne med noget . Er bare spændt på skønnet den 1/2

Anmeld

1. januar 2012

B&J

Krussedulle skriver:

Ej det lyder næsten helt uprofessionelt! ... Jeg tør slet ikke regne med noget . Er bare spændt på skønnet den 1/2

jaaa men jeg var jo også rimelig overvægt på det tidspunkt men de skød jo virkelig meget eller mega meget ved siden af

Anmeld

1. januar 2012

Krussedulle

B&J skriver:

jaaa men jeg var jo også rimelig overvægt på det tidspunkt men de skød jo virkelig meget eller mega meget ved siden af

nårh okay.. Altså jeg har også lidt ekstra polstring, men det har ikke været et "problem" endnu

Anmeld

1. januar 2012

B&J

Krussedulle skriver:

nårh okay.. Altså jeg har også lidt ekstra polstring, men det har ikke været et "problem" endnu

uhhh jamen dengang havde jeg  lidt over 85kg for meget

men mangler ikke så meget mere nu

Anmeld

1. januar 2012

Krussedulle

B&J skriver:

uhhh jamen dengang havde jeg  lidt over 85kg for meget

men mangler ikke så meget mere nu

Wow! Kan godt se i din "status" at du har smidt næsten 55 kg! det er godt nok flot! Hold da op! og tillykke med det!

Anmeld

1. januar 2012

B&J

Krussedulle skriver:

Wow! Kan godt se i din "status" at du har smidt næsten 55 kg! det er godt nok flot! Hold da op! og tillykke med det!

Mange takk jaa det er mange kg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.