Skal vi regne med at få en lille baby? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

twinboys

Krussedulle skriver:

Det var da alligevel meget præcist !

ja det var det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Krussedulle skriver:

 godaften derude! .. Jeg har gået og spekuleret lidt, jeg var ved jm uge 30+, og lillemanden blev skønnet til 1300 g.. .. Det samme gjorde mine andre drenge i uge 28+.. (ved godt at det kun er et skøn, men min jm plejer nu at være rimelig præcis ) ... Men altså, kunne det tyde på at vi får en mindre bebs denne gang?  ... Min den store er født 37+4 og vejede 3480 g ... Nr 2 blev født 41+4 og vejede 4000 g ...  hvordan har jeres bebser vejet ved fødslen? 

Jeg var afsted til jm med frederic i uge 30+3 og de blev han skønnet til 1250 g. Han kom ud ved pks i uge 38+2 og var 3200 g og 52 cm.

Er nu gravid med lillesøster og hun lægger også på den lidt nedre grænse - men så længe hun følger sin egen kurve er det fint..

Anmeld

31. december 2011

oerbaek

Krussedulle skriver:

 tak for svar. Så lige at du har tre drenge, min 2'er vejede også mere end den 1.  og nr 3 er som sagt den som er skønnet mindst 

så er det jo lidt lige som mine  

dog tror jeg der er sket en veje fejl med den midterste da han var meget tynd at se på syns jeg og han tabte sig meget i starten i flg vægten, men som sagt tror jeg de har vejet ham forkert ved fødslen.

Anmeld

31. december 2011

Krussedulle

Mor til Frederic skriver:

Jeg var afsted til jm med frederic i uge 30+3 og de blev han skønnet til 1250 g. Han kom ud ved pks i uge 38+2 og var 3200 g og 52 cm.

Er nu gravid med lillesøster og hun lægger også på den lidt nedre grænse - men så længe hun følger sin egen kurve er det fint..

Det lyder som en rigtig fin vægt  men mon ikke også min lille mand kan nå op på en rigtig fin vægt 

Anmeld

31. december 2011

Caracatita

Jeg har 3 drenge:
1. Født 41+1 - 3940 g
2. Født 41+2 - 4805 g
3. Født 41+3 - 4490 g

Ved nummer 2 blev han hele vejen skønnet til at være lille....selv scanningen på terminsdagen sagde 3500 g. Og på fødegangen blev han vurderet til 38-3900 g. Så jeg stoler ikke så meget på skøn og scanning ift størrelse

Anmeld

31. december 2011

stm2812

Krussedulle skriver:

 godaften derude! .. Jeg har gået og spekuleret lidt, jeg var ved jm uge 30+, og lillemanden blev skønnet til 1300 g.. .. Det samme gjorde mine andre drenge i uge 28+.. (ved godt at det kun er et skøn, men min jm plejer nu at være rimelig præcis ) ... Men altså, kunne det tyde på at vi får en mindre bebs denne gang?  ... Min den store er født 37+4 og vejede 3480 g ... Nr 2 blev født 41+4 og vejede 4000 g ...  hvordan har jeres bebser vejet ved fødslen? 

Ronja blev født 39+3 og vejede 2940g.. Hun var 2 uger inden blevet skønnet til 3000g ved Jm

Anmeld

31. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Krussedulle skriver:

Det lyder som en rigtig fin vægt  men mon ikke også min lille mand kan nå op på en rigtig fin vægt 

jo sagtens..

Vi var til køn scaning torsdag op til jul og der sagde hende scanings damen at hun så fin ud, ikke så meget kinder og polstring - men hun mente at det kunne hun sagtens nå at få de sidste uger.

Så tror lidt at de vokser i ryk i maven, lidt længde - så lidt gram og sådan. Sådan voksed frederic ihvertfald det første år, han er idag lidt over 3 år gammel.

Anmeld

31. december 2011

Krussedulle

Mor til Frederic skriver:

jo sagtens..

Vi var til køn scaning torsdag op til jul og der sagde hende scanings damen at hun så fin ud, ikke så meget kinder og polstring - men hun mente at det kunne hun sagtens nå at få de sidste uger.

Så tror lidt at de vokser i ryk i maven, lidt længde - så lidt gram og sådan. Sådan voksed frederic ihvertfald det første år, han er idag lidt over 3 år gammel.

Man tænker jo over det  de mindste ting kan jo bekymre en, når man er gravid  .... Han kommer garanteret ud på 4 kg, selvom jm ikke syntes han virkede så stor 

Anmeld

31. december 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Catalina kom til verden i uge 38+1 og vejede ved fødslen 3055

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Laura var skønnet til at være noget mindre end hun var, da hun kom ud Dagen inden jeg fødte blev hun skønnet til at være ca. 3400 gram og hun kom ud med en kampvægt på 4200 gram Hun er født 42+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.