Jeg har siden oktober ikke haft min mens, og har gået rigtig meget og tænkt på om jeg skulle være gravid. Og desværre drevet min kæreste til vanvid med det fordi jeg ikke har kunne få en positiv test... Og havde ellers besluttet mig for at tage til læge og havde bestilt en tid som min kæreste gerne ville tage med til.. Men så fik jeg pludselig en masse brunligt udflåd som varede lige så længe som min mens ville have varet og min kæreste sagde at nu var det da sikkert jeg ikke var gravid og sagde jeg skulle aflyse min tid.. Jeg lyttede så til ham og aflyste og begyndte på mine p-piller igen.. Men få dage efter begyndte jeg at få meget ondt i maven og har haft rigtig meget ubehag i maven siden jeg begyndte på mine p-piller igen.. Har haft mens kramper minium en gang om dagen og de er rigtig slemme... Er dog stadig på mine p-piller for ikke at skabe rod i det hele med bare at stoppe på pillerne igen. Forstår slet ingen ting... har bestilt tid igen til lægen for lige at være 100% sikker på der ikke er noget, men er bare så bange for at tage derned selv, (bryder mig ikke rigtig om at bliver undersøgt af mandlige lægere hvad angår underlivet) men ved ikke hvordan jeg skal fortælle kæresten jeg har bestilt tid igen uden han bliver irriteret på mig :s For vil virkelig gerne have ham med så jeg kan slappe lidt af eftersom det kun er en mandlig læge der er dernede lige for tiden 
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Nogen der kan guide mig lidt?
Anmeld