Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lasagne
Kylling i cola
Wok mad
Svensk pølseret
Spaghetti kødsovs
kylling i ovnen med rodfrugter
Pasta med ruccola, parmaskinke, pinjekerner, cherry tomater, pesto og revet ost MUMS - og ret nem og lave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone Jakobsen skriver: her elsker jeg en god oksekødssuppe. der kan laves en kæmpe portion og fryses ned så man har til nogle gange. eller hvad med: hakkebøffer tarteletter lasagne kalvefrikasse gulash pitabrød med forskelligt fyld pizza snegle (super favorit) pølsehorn (god i madpakken dagen efter) fyldte pandekager stegt flæsk med persille sauce tomat supper med nudler pasta og kødboller fyldte koteletter koteletter i fad ribbensteg/flæskesteg/nakkesteg torskerogns frikadeller torsk/laks i fad fiskefrikadeller (smager mums i madpakken) bixemad af alle resterne jamen ku fortsætte hele dagen jeg elsker min madplan, og der går sport i at lave den ud fra de ting jeg har i fryseren
her elsker jeg en god oksekødssuppe. der kan laves en kæmpe portion og fryses ned så man har til nogle gange. eller hvad med:
hakkebøffer
tarteletter
lasagne
kalvefrikasse
gulash
pitabrød med forskelligt fyld
pizza snegle (super favorit)
pølsehorn (god i madpakken dagen efter)
fyldte pandekager
stegt flæsk med persille sauce
tomat supper med nudler
pasta og kødboller
fyldte koteletter
koteletter i fad
ribbensteg/flæskesteg/nakkesteg
torskerogns frikadeller
torsk/laks i fad
fiskefrikadeller (smager mums i madpakken)
bixemad af alle resterne
jamen ku fortsætte hele dagen jeg elsker min madplan, og der går sport i at lave den ud fra de ting jeg har i fryseren
Tusind tak der var i hvert fald lige et par ting jeg lige kunne bruge derfra også
Wok blanin´g med nudler
Gyros m. pommes og tzaziki og flutes
Kyletter med enten pommes eller kartofler hvad i har lyst til
Hjemmelavet mexikansk lasagne med spinat og kylling ( google )
Tusind tak for de gode ideer piger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128