Madplan.....???? råd modtages med glæde piger :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. december 2011

oOhelene&larsOo

Her sidder jeg så og gør klar til det nye år og ved og lave madplan, hvor vi har en masse forskellige ting og vælge imellem så vi kan sætte sammen hver uge hvad vi gerne vil have.. derfor vil jeg høre i andre hvad i har af forslag til mad man kan lave. Både mad man kan lave til 1 dag og 2 dage i træk.. er selv kommet frem til følgende:

1boller i karry.
2hakke bøffer+kartofler+sovs+grøntsager.
3svenskpølseret.
4Pitabrød.
5.wrap med oksekød+salat.
6.hjemmelavet burger.
7hjemmelavet pizza.

så er jeg ligesom gået lidt i stå. andre med nogle forslag, og GERNE med opskrifter og hvad der skal bruges  NUUUU skal der sku styr på tingene og økonomien her i det nye år hvor vi får bettemanden  HJÆLP i søde piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Gammeldags kylling i oven, med kartofler og brun sovs og agurk salat.            Lasagne.  Fad kotelletter.   Steak med bagte kartofler.  Omelet med salat.   Rugbrødsmader.   Pasta og tun salat. Mørbrad på rodfrugter, med parmasan og pinja kerner.  Suppe.   Håber det ka bruges. Vh Stine 

Anmeld

30. december 2011

oOhelene&larsOo

StineW79 skriver:

Gammeldags kylling i oven, med kartofler og brun sovs og agurk salat.            Lasagne.  Fad kotelletter.   Steak med bagte kartofler.  Omelet med salat.   Rugbrødsmader.   Pasta og tun salat. Mørbrad på rodfrugter, med parmasan og pinja kerner.  Suppe.   Håber det ka bruges. Vh Stine 

tusind tak  det kan det i hvert fald 

Anmeld

30. december 2011

B&J

Bøf stroganoff

kylling med pikant os og tomater og bådkartofler.

tarteletter

mafister

mørbrad

ribbensteg/flæskesteg

kødsovs

gullash

æggekage

pølser med brød

frikadeller

pastasalat

koteletter i fad

mad tærte

ummm jaaa kan ikke lige komme på flere ting nu håber det kan hjælpe lidt

Anmeld

30. december 2011

oOhelene&larsOo

B&J skriver:

Bøf stroganoff

kylling med pikant os og tomater og bådkartofler.

tarteletter

mafister

mørbrad

ribbensteg/flæskesteg

kødsovs

gullash

æggekage

pølser med brød

frikadeller

pastasalat

koteletter i fad

mad tærte

ummm jaaa kan ikke lige komme på flere ting nu håber det kan hjælpe lidt

det lyder bare lækkert  der var lige en bestemt ting der skal på listen kyllingebryst med pikant ost har aldrig prøvet det har kun hørt om det og sagt DET skal jeg smage men aldrig kommet så langt  men NU skal det på listen og smages 

Anmeld

30. december 2011

B&J

oOhelene&larsOo skriver:

det lyder bare lækkert  der var lige en bestemt ting der skal på listen kyllingebryst med pikant ost har aldrig prøvet det har kun hørt om det og sagt DET skal jeg smage men aldrig kommet så langt  men NU skal det på listen og smages 

det kan jeg godt forstå det smager tosse godt

Anmeld

30. december 2011

oOhelene&larsOo

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå det smager tosse godt

mmm får helt lyst til det til aften  men det må vente til det nye år 

Anmeld

30. december 2011

B&J

oOhelene&larsOo skriver:

mmm får helt lyst til det til aften  men det må vente til det nye år 

jaaaa for lige nu så tager det da noget tid før det er færdigt selv om det smager dejligt

Anmeld

30. december 2011

oOhelene&larsOo

B&J skriver:

jaaaa for lige nu så tager det da noget tid før det er færdigt selv om det smager dejligt

det jo lige det  og der er taget op til hjemmelavet burger i aften  mmm det kan nu også godt bruges 

Anmeld

30. december 2011

B&J

oOhelene&larsOo skriver:

det jo lige det  og der er taget op til hjemmelavet burger i aften  mmm det kan nu også godt bruges 

jaaaa det smager godt.... og det er ikke sådan noget man spiser særlig tit umm kunne være jeg skulle prøve det en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.