Hilsen/update til pigerne i 07 fra Susan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2008

Kaufie

For søren da, Susan - I skal godt nok meget igennem..... Og stakkels Ea - det er bare ikke sjovt når lillebror er syg - men når det så oveni købet går ud over hendes fødselsdag. Øv da.

Men dejligt du har en tapper søn, der klarer undersøgelserne i stiv arm.....

God bedring til ham - og god fødselsdag til Ea i morgen.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Mie A

Hej Susan

Håber at han får det bedre meget hurtigt - og krydser fingre for at I må få lov til at tage ham med hjem i dag, så I kan holde fødselsdag for Ea i morgen.

Masser af tanker herfra....

Anmeld

4. marts 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] Hej Piger ihhh tak for alle jeres dejlige hilsner. hehe computeren var lige fri.. så her sidder jeg. Emil har bare være så tapper i dag. Der er blevet taget blodprøver, prøver af hans snot, prøver af hans slim og så er han blevet røgtenfotograferet.. og ja alt det viste at han har lungebetændelse igen.. Han er nu kommet på en anden penicilin og får noget ilt maske med saltvand i til at opløse slimen i lungerne. jeg venter nu på at der skal komme en læge og fortælle os om vi må køre hjem og sove eller om vi skal sove her. Jeg ville bare så gerne hjem, har bare lidt der skal ordnes og for ikke at glemme Ea. Ville jo så gerne være der i morgen tidlig. Og sige tillykke. ehhh hvor er det bare træls det lige skal falde nu. :'( Jeg har aflyst aftensmadgæster i morgen og jeg har kontaktet børnehaven som nok skal finde på noget mad til ungerne, nu vi ik kommer med noget alligevel. Har fået bedstemor til at køre op med kagedamen i morgenmiddag. såååhhh jeg venter bare.. det har jeg sådan set gjort lige siden kl 11 i formiddags.. hele tiden ventet på hvad skal der nu ske.. osv osv.. :-o jeg keder mig og Emil sover bare.. :S Han har lige været lidt vågen og fået lidt kartoffelmos. Han fik en stikpille til at ta feberen der var røget op på 40,5. 8( kæmpe hilsen fra nyk. f sygehus.. Susan og tapre Emil. [/citat] Godt at høre fra jer!! Håber i kan komme hjem i dag, så i er klar fødselsdagsmorgen!!! Fortsat god bedring til Emil (H) kh Birgitte

Anmeld

4. marts 2008

Sille

Hej susan.. sikke en omgang og så lige oveni ea's fødselsdag..god bedring med det lille pus og tillykke med det store pus... kh sille

Anmeld

4. marts 2008

sttina

Pu-ha..... Stakkels jer alle :'( Håber virkelig at den lille tabre fyr er hurtig ovenpå igen og ikke mindst at i er kommet hjem, så i kan fejre fødselsdags pigen i morgen :)

Anmeld

4. marts 2008

linemus

Åh hvor er det synd for jer. Håber den lille fyr kommer hurtigt ovenpå igen og at Ea får en dejlig fødselsdag trods alt. Knus til dig - det er ikke nemt at være mor, når man gerne vil være to steder på samme tid.

Knus Line

Anmeld

4. marts 2008

birgittemarie

Puha, Susan!! Stakkels jer :( Jeg håber, han får det bedre snart, den lille søde Emil! Nej, hvor må det være strengt at være på hospital med sin lille mus :'( Håber I kan holde en god fødselsdag for Ea i morgen alligevel. Knus fra Birgitte

Anmeld

4. marts 2008

BellaT

Nååeeh, det lille pus.
Sikke noget øv.
Håber han får det godt nok så I kan tage hjem.
God bedring med lille tapre Emil:)

Knus og tanker fra Helle...(H)

P.S. Tillykke med Ea imorgen.:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.