[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f]
Hej Piger
ihhh tak for alle jeres dejlige hilsner.
hehe computeren var lige fri.. så her sidder jeg.
Emil har bare være så tapper i dag.
Der er blevet taget blodprøver, prøver af hans snot, prøver af hans slim og så er han blevet røgtenfotograferet..
og ja alt det viste at han har lungebetændelse igen.. Han er nu kommet på en anden penicilin og får noget ilt maske med saltvand i til at opløse slimen i lungerne.
jeg venter nu på at der skal komme en læge og fortælle os om vi må køre hjem og sove eller om vi skal sove her. Jeg ville bare så gerne hjem, har bare lidt der skal ordnes og for ikke at glemme Ea. Ville jo så gerne være der i morgen tidlig. Og sige tillykke. ehhh hvor er det bare træls det lige skal falde nu. :'(
Jeg har aflyst aftensmadgæster i morgen og jeg har kontaktet børnehaven som nok skal finde på noget mad til ungerne, nu vi ik kommer med noget alligevel. Har fået bedstemor til at køre op med kagedamen i morgenmiddag.
såååhhh jeg venter bare.. det har jeg sådan set gjort lige siden kl 11 i formiddags.. hele tiden ventet på hvad skal der nu ske.. osv osv.. :-o
jeg keder mig og Emil sover bare.. :S
Han har lige været lidt vågen og fået lidt kartoffelmos. Han fik en stikpille til at ta feberen der var røget op på 40,5. 8(
kæmpe hilsen fra nyk. f sygehus..
Susan og tapre Emil. [/citat]
Godt at høre fra jer!! Håber i kan komme hjem i dag, så i er klar fødselsdagsmorgen!!!
Fortsat god bedring til Emil (H)
kh Birgitte
Anmeld