Hilsen/update til pigerne i 07 fra Susan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

Helle30

Kære alle!

Som I kunne læse i et indlæg, Susan skrev tidligere på dagen, har hun i dag været til læge med Emil, fordi han havde høj feber og var meget dårlig.
Susan har bedt mig fortælle jer, at Emil er blevet indlagt pga. lungebetændelse.
Hun vil prøve at finde en pc på sygehuset i aften, så hun selv kan komme på og måske give lidt mere info (forhåbentlig om fremgang).

Hilsen Helle, som lige sender en (H) i retning af sygehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Lise

Altså, stakkels lille Emil - og stakkels Susan... og Ea som har fødselsdag imorgen... ooork!!!! :'( Håber Emil SNART har det meget bedre. Lise - som er rigtig øv og ked på Susan og Emil vegne

Anmeld

4. marts 2008

Tynen

Åh nej!!

Stakkels, stakkels dem!!

Ønsker dem rigtig god bedring herfra!!
Sikke nogt - Og så lige før Ea´s fødselsdag imorgen!

Puha - Håber på en opdatering senere!

Tanker herfra!

Trine

Anmeld

4. marts 2008

Sille

Ja stakkels dem.. hvor er det synd...

Anmeld

4. marts 2008

ivfmarie

åhh nej da, stakkels stakkels Emil, og stakkels stakkels Susav...og også stakkels stakkels Ea, som nok ikke lige havde ønsket det her til sin fødseldag!
Men det var da godt at hun kom til læge med ham , og at de nu tager hånd om det på sygehuset!

Marie - sender glade tanker til Susan (H) - det kan hun sikkert bruge

Anmeld

4. marts 2008

Ny mor

NEEEJ, hvor synd - håber at høre fra dem snarest!!!!!!!!!!!!
God bedring til Emil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
knus Birgitte

Anmeld

4. marts 2008

Marco2

God bedring til hele familien, Susan.

Knus herfra (H)

Anmeld

4. marts 2008

Mie A

Ej altså - hvor er det bare noget hø!!

Håber at du kommer med en rigtig positiv update til os.

Knus og mange tanker fra Mie (H)

Anmeld

4. marts 2008

Loggidut

aj for fanden...nu må det snart være nok....
Sødeste susan....håber virkelig snart at lykken vender jeres vej....nu syntes jeg godt nok i har fortjent det!

stort knus fra loggi...som snart ikke aner hvordan hun kan vende jeres uheld...

og stor god bedring til jer.

Anmeld

4. marts 2008

Susan1978

Hej Piger ihhh tak for alle jeres dejlige hilsner. hehe computeren var lige fri.. så her sidder jeg. Emil har bare være så tapper i dag. Der er blevet taget blodprøver, prøver af hans snot, prøver af hans slim og så er han blevet røgtenfotograferet.. og ja alt det viste at han har lungebetændelse igen.. Han er nu kommet på en anden penicilin og får noget ilt maske med saltvand i til at opløse slimen i lungerne. jeg venter nu på at der skal komme en læge og fortælle os om vi må køre hjem og sove eller om vi skal sove her. Jeg ville bare så gerne hjem, har bare lidt der skal ordnes og for ikke at glemme Ea. Ville jo så gerne være der i morgen tidlig. Og sige tillykke. ehhh hvor er det bare træls det lige skal falde nu. :'( Jeg har aflyst aftensmadgæster i morgen og jeg har kontaktet børnehaven som nok skal finde på noget mad til ungerne, nu vi ik kommer med noget alligevel. Har fået bedstemor til at køre op med kagedamen i morgenmiddag. såååhhh jeg venter bare.. det har jeg sådan set gjort lige siden kl 11 i formiddags.. hele tiden ventet på hvad skal der nu ske.. osv osv.. :-o jeg keder mig og Emil sover bare.. :S Han har lige været lidt vågen og fået lidt kartoffelmos. Han fik en stikpille til at ta feberen der var røget op på 40,5. 8( kæmpe hilsen fra nyk. f sygehus.. Susan og tapre Emil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.