På søndag (advarsel: om graviditet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.927 visninger
47 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

Anonym trådstarter

skal jeg teste for sidste, absolut sidste gang. Vi har nu forsøgt 3 gange siden min ma og havde med hovedet besluttet at nu stopper vi - vi har rigeligt med de unger vi har osv, osv......

Jeg havde en tid til spiral hos lægen sidste gang jeg havde mens. (hun siger det er nemmere og mindre smertefuldt at få den lagt når man har mens. og livmoderen er lidt åben....)

Men jeg var syg (hoste osv.) og aflyste tiden...og tja...så lykkedes det med møj og besvær at få overtalt manden til et sidste forsøg. Han er meget træt af mig og min evindelige snak om flere børn, da han synes vi har rigeligt, men har accepteret fordi han "får lov" til at køre det helt store karriereræs i disse år, selvom vi har små børn etc.

Nå, jeg kunne ikke lade være med at fortælle jer det, da det fylder i hovedet, selvom jeg prøvet at "glemme" det.

Så på søndag er det knald eller fald og jubel eller snøft herfra

Hilsen you know

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

Anja

Uha, det bliver spændende. Skal nok krydse fingre for, at der bliver jubel i det lille hjem

Vi har også med hovedet besluttet, at vi har børn nok, men det er vanskeligt at få beslutningen til at rodfælde sig i hjertet

Anmeld

3. marts 2009

Rasmine

Ved ikke hvem du er.
'

Anmeld

3. marts 2009

Mie A

Hvor jeg dog håber for dig at den er der.... glæder mig til et forhåbentligt positivt indlæg på søndag

Anmeld

3. marts 2009

birgittemarie

Krydser meget store fingre for dig, kære du Nøj, hvor jeg håber, den er der!!

Knus fra Birgitte

Anmeld

3. marts 2009

Susan1978

i er for blæret..

alt hvad xés kan herfra.. når nu du/i så gerne vil have den sidste..

Susan

Anmeld

3. marts 2009

Muffinmus

Årh, jamen så håber jeg sørme da den er der....synes da klart i skal have en mere hvis i vil. Og selvfølgelig vil i blive lykkelige over den næste og du vil sikkert få den bedste graviditet ever..
Det er jo et dybt ønske inde i dig selv om det samtidig er skræmmende...og især men en MA sidste gang.
Men vil i hvert fald gøre alt for at krydse fingre for det på søndag så.
Krammer til dig søde

Anmeld

3. marts 2009

linemus

Årh, hvor spændende!!! Jeg krydser fingre alt hvad jeg kan

Knus Line

Anmeld

3. marts 2009

Loggidut

aj hvor er det spændene...og jeg aner heller ikke hvem du er...men for pokker...go for it!

Anmeld

3. marts 2009

ivfmarie

Sådan! Jeg håber virkelig for jer (eller måske mest for dig?) at den er der og bliver der denne gang!! Jeg er sikker på at du er masser af mor nok til alle ungerne selvom mande vil fortsætte karriere-ræset lidt endnu!

Mega-meget-kryds herfra!

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.