SØS skriver:
Ja det var også voldsomt. Jeg kastede op 5-10 gange om dagen fra jeg blev gravid til fødslen. De måtte give mig de første tre liter væske før de overhovedet kunne sætte fødslen i gang - Puha - en grim tid 
Jeg synes, det trods alt er lidt bedre med kvalmen denne gang, meeen det ER slemt!
Ja, det er så fint med termin samme dag - den 29. juni ikke?? Vil I egentlig vide hvad køn I venter? Vi venter til fødslen.... - Svært for den nysgerrige her.... Hvordan gik det med hensyn til ekstra scanninger, lægekontrol osv.? Blev I tilbudt noget? - Håber de behandler jer ordentligt!
Ja, kan godt se at jeg er virkelig heldig med det kvalme 
Men det er godt du kan mærke en forskel - så er der da håb om at du ikke skal gå med kvalme hele graviditeten 
Jo det er den 29 juni 
Ja, vi får kønnet at vide, ville egentlig gerne vente til fødslen, men manden er mest tryg ved at vide det, og jeg ved også at det vil hjælpe på mine egne bekymringer.
Vi skal til en tidlig MD-scanning den 11/1, og selvfølgelig alm. MD-scanning og så muligvis en MR-scanning af baby igennem maven på mig, der kan de nemlig se babys hjerne 
Anmeld