Hvor meget tog i på i første trimester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

AnnaK89

SØS skriver:

Ja det var også voldsomt. Jeg kastede op 5-10 gange om dagen fra jeg blev gravid til fødslen. De måtte give mig de første tre liter væske før de overhovedet kunne sætte fødslen i gang - Puha - en grim tid

Jeg synes, det trods alt er lidt bedre med kvalmen denne gang, meeen det ER slemt!

Ja, det er så fint med termin samme dag - den 29. juni ikke?? Vil I egentlig vide hvad køn I venter? Vi venter til fødslen.... - Svært for den nysgerrige her.... Hvordan gik det med hensyn til ekstra scanninger, lægekontrol osv.? Blev I tilbudt noget? - Håber de behandler jer ordentligt!

Ja, kan godt se at jeg er virkelig heldig med det kvalme 

Men det er godt du kan mærke en forskel - så er der da håb om at du ikke skal gå med kvalme hele graviditeten

Jo det er den 29 juni

Ja, vi får kønnet at vide, ville egentlig gerne vente til fødslen, men manden er mest tryg ved at vide det, og jeg ved også at det vil hjælpe på mine egne bekymringer. 

Vi skal til en tidlig MD-scanning den 11/1, og selvfølgelig alm. MD-scanning og så muligvis en MR-scanning af baby igennem maven på mig, der kan de nemlig se babys hjerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang omkring 1-2 kg. Her anden gang ingen og er i midten af uge 13 nu! Vh Stine 

Anmeld

30. december 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
AnnaKJ skriver:

Ja, kan godt se at jeg er virkelig heldig med det kvalme 

Men det er godt du kan mærke en forskel - så er der da håb om at du ikke skal gå med kvalme hele graviditeten

Jo det er den 29 juni

Ja, vi får kønnet at vide, ville egentlig gerne vente til fødslen, men manden er mest tryg ved at vide det, og jeg ved også at det vil hjælpe på mine egne bekymringer. 

Vi skal til en tidlig MD-scanning den 11/1, og selvfølgelig alm. MD-scanning og så muligvis en MR-scanning af baby igennem maven på mig, der kan de nemlig se babys hjerne

Vi skal til tidlig MD scanning den 12. januar - vores graviditeter er totalt synkrone.

Jeg kan godt forstå, at I vælger at få kønnet at vide. Det vores datter fejlede er ikke kønsbetinget, så det ville ikke "hjælpe" os.

Dejligt at de tager sig af jer!

KRAM

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

SØS skriver:

Vi skal til tidlig MD scanning den 12. januar - vores graviditeter er totalt synkrone.

Jeg kan godt forstå, at I vælger at få kønnet at vide. Det vores datter fejlede er ikke kønsbetinget, så det ville ikke "hjælpe" os.

Dejligt at de tager sig af jer!

KRAM

Haha OMG det er lidt sjovt altså   

Ja, det er det Lærke fejler jo, drenge ville dø tidligt i fosterstadiet, så hvis vi får at vide at det er en dreng vi venter os, så slipper vi jo en masse bekymringer

Og bliver det en pige (som er lige så velkommen ), så tager vi den derfra

Anmeld

30. december 2011

FogL

Har næsten ikke taget på i hele min graviditet, men især i starten gik det nedad.. Spiste næsten ingenting, havde madlede og kvalme, så mad var en by i Rusland! 

Anmeld

30. december 2011

vitapigen

AnnaKJ skriver:

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvor meget i tog på i første trimester, eller hvor meget i tabte, hvis i har døjet med kvalme?

Ændrede i jeres spisevaner efter i blev gravide?

Jeg tabte mig 7 kg i første trimester pga. kvalme og madlede...

Ændrede ikke mine madvaner som sådan men havde ikke lyst til andet end slik og chips

Anmeld

30. december 2011

MortilCilas

SØS skriver:

Ej hvor flot at du smed de ekstra kilo SÅ hurtigt - skønt!

Tak .. det var dejligt!

Anmeld

30. december 2011

Ciss

AnnaKJ skriver:

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvor meget i tog på i første trimester, eller hvor meget i tabte, hvis i har døjet med kvalme?

Ændrede i jeres spisevaner efter i blev gravide?

Tabte ca 3 kg begge gange. Første gang pga nul apetit. Anden gang pga at maden ikke blev, hvor den skulle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.