Hvor meget tog i på i første trimester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

MortilCilas

Tog omkring 10kg på i hvert trimester

Men jeg ændred min spisevaner rigtig meget, spiste ikke ret meget inden graviditeten :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Hej Anna.

Med vores søn havde jeg tabt 6 kg. efter fire måneder - kvalme konstant  (Jeg endte i øvrigt med kun at tage 8 kg. på og er - og var - på ingen måde overvægtig, så dagen efter fødslen vejede jeg mindre end før jeg blev gravid!

Da jeg i sommers fødte vores baby i uge 22 havde jeg tabt mig 4 kg. Jeg var så dehydret af at kaste op, at de gav mig 9!!! liter væske under fødslen - så jeg vejede rent faktisk mere dagen efter fødslen end inden

Denne gang har jeg nu 14 uger henne tabt et enkelt kg. Jeg har slem kvalme og madlede.... - Det er åbenbart mit lod som gravid...

Hvordan har du det ellers?

KRAM

Anmeld

30. december 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
MortilCilas skriver:

Tog omkring 10kg på i hvert trimester

Men jeg ændred min spisevaner rigtig meget, spiste ikke ret meget inden graviditeten :/

Altså tog du 30 kg. på??? Hold da op.....

Anmeld

30. december 2011

MissTas

AnnaKJ skriver:

Jeg kunne godt tænke mig, at høre hvor meget i tog på i første trimester, eller hvor meget i tabte, hvis i har døjet med kvalme?

Ændrede i jeres spisevaner efter i blev gravide?

tabte 3,4 kg ca. pga kvalme og opkast .. men nu i uge 33 siger vægten + 9,4 kg

Anmeld

30. december 2011

MortilCilas

SØS skriver:

Altså tog du 30 kg. på??? Hold da op.....

Ja 30kg det var lige lidt voldsomt, men har heldigvis smidt det hele .. det første 23kg var væk, da min søn var 2 måneder, og de sidste 7kg var væk på hans halvårs dag

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

SØS skriver:

Hej Anna.

Med vores søn havde jeg tabt 6 kg. efter fire måneder - kvalme konstant  (Jeg endte i øvrigt med kun at tage 8 kg. på og er - og var - på ingen måde overvægtig, så dagen efter fødslen vejede jeg mindre end før jeg blev gravid!

Da jeg i sommers fødte vores baby i uge 22 havde jeg tabt mig 4 kg. Jeg var så dehydret af at kaste op, at de gav mig 9!!! liter væske under fødslen - så jeg vejede rent faktisk mere dagen efter fødslen end inden

Denne gang har jeg nu 14 uger henne tabt et enkelt kg. Jeg har slem kvalme og madlede.... - Det er åbenbart mit lod som gravid...

Hvordan har du det ellers?

KRAM

Ja puha - kvalmen hænger virkelig på dig

Håber da snart det bliver bedre

Det lyder godt nok voldsomt med 9 liter vand under den fødsel 

Jamen jeg har det faktisk rigtig fint, jeg har bare ingen appetit, og så driller mit bækken

Hvor er det egentlig sjovt at vi fik terminsdag samme dag

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

MissTas skriver:

tabte 3,4 kg ca. pga kvalme og opkast .. men nu i uge 33 siger vægten + 9,4 kg

Det var da alligevel ikke meget

Jeg tog selv 14 kg på med Lærke 

Anmeld

30. december 2011

MissTas

AnnaKJ skriver:

Det var da alligevel ikke meget

Jeg tog selv 14 kg på med Lærke 

neeej.. men der er også 7 uger endnu hehe.. der skal vel nok komme et par kilo mere på de uger

Anmeld

30. december 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
MortilCilas skriver:

Ja 30kg det var lige lidt voldsomt, men har heldigvis smidt det hele .. det første 23kg var væk, da min søn var 2 måneder, og de sidste 7kg var væk på hans halvårs dag

Ej hvor flot at du smed de ekstra kilo SÅ hurtigt - skønt!

Anmeld

30. december 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
AnnaKJ skriver:

Ja puha - kvalmen hænger virkelig på dig

Håber da snart det bliver bedre

Det lyder godt nok voldsomt med 9 liter vand under den fødsel 

Jamen jeg har det faktisk rigtig fint, jeg har bare ingen appetit, og så driller mit bækken

Hvor er det egentlig sjovt at vi fik terminsdag samme dag

Ja det var også voldsomt. Jeg kastede op 5-10 gange om dagen fra jeg blev gravid til fødslen. De måtte give mig de første tre liter væske før de overhovedet kunne sætte fødslen i gang - Puha - en grim tid

Jeg synes, det trods alt er lidt bedre med kvalmen denne gang, meeen det ER slemt!

Ja, det er så fint med termin samme dag - den 29. juni ikke?? Vil I egentlig vide hvad køn I venter? Vi venter til fødslen.... - Svært for den nysgerrige her.... Hvordan gik det med hensyn til ekstra scanninger, lægekontrol osv.? Blev I tilbudt noget? - Håber de behandler jer ordentligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.