De dumme flyverdragter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

TaAsJu

Anna-Sophie har en fra Mik-line (staves) og det er en 104 den er lidt stor i det, men i og med vi bor på Grønland skal have så hun kan have tøj på under.. Den går ned til minus 15 og er vind og vandtæt. Og med to lynlåse Og endag vi havde minus 20 vat hun fin varm da vi kom frem til vuggestuen selv om vi var gået..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

gonefishing

grønbæk skriver:

Ja det er de altså! Ihvertfald de to jeg har købt! Jeg fandt en REIMA i flot pang rød str. 86 til 450 kr, mega billigt, så jeg sprang på, men Ronja svømmer i den, trods hun bruger 80/86 i alt andet tøj. Så måtte jeg jo have en anden og bliver enig med mig selv om, at en god foret én af slagsen er sagen nu hvor hun ikke går endnu og nok mest kommer til at sidde lidt i den på jorden og ellers i DP´s klapvogn, når de er på gåtur. Så jeg køber en NAME IT på tilbud og slipper 300kr, men altså....... den er da bare også stor (købte en str. 80) og stiv og træls!!!

Hvad bruger i andre til jeres børn i den str.? Jeg synes det skal være vind og vandtæt, men lige nu har jeg da mest lyst at putte hende i en god strik og en regnjakke udenover med tilhørende bukser!

Jeg havde købt en super fed IdaT str 80 til min datter, hun brugte den indtil hun var 11mrd. Har købt en super lækker Ej sikke lej (owl et eller andet med to lynlåse ned, i lilla) på trendsales helt ny (har set at man kan få den på tilbud til 450kr på nettet) str 86. Den sidder rigtig godt selvom vores datter kun lige er blevet 1år. På trods af den er lidt stor endnu, er vi er super glad for den!

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

Lærke bruger 86/92 og vi har købt en 86 til hende. 

Hun kan vokse lidt i den, men tror måske generelt at flyverdragter er lidt større i størrelserne? 

Det er en Hummel vi har købt til hende 

Anmeld

30. december 2011

Klumpe-dumpe

grønbæk skriver:

Ja det er de altså! Ihvertfald de to jeg har købt! Jeg fandt en REIMA i flot pang rød str. 86 til 450 kr, mega billigt, så jeg sprang på, men Ronja svømmer i den, trods hun bruger 80/86 i alt andet tøj. Så måtte jeg jo have en anden og bliver enig med mig selv om, at en god foret én af slagsen er sagen nu hvor hun ikke går endnu og nok mest kommer til at sidde lidt i den på jorden og ellers i DP´s klapvogn, når de er på gåtur. Så jeg køber en NAME IT på tilbud og slipper 300kr, men altså....... den er da bare også stor (købte en str. 80) og stiv og træls!!!

Hvad bruger i andre til jeres børn i den str.? Jeg synes det skal være vind og vandtæt, men lige nu har jeg da mest lyst at putte hende i en god strik og en regnjakke udenover med tilhørende bukser!

ellers har jeg denne tth-dragt, som du må købe for 250 inkl porto.

Der er der også ekstra lukke stykke under, så hun forbliver varm om brystet og ikke ubehagelig ved halsen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. december 2011

Mor til Frederic og Freya

grønbæk skriver:

Vi har haft reima til frederic en ½ vinter, da han var lille og alrig mere reima til ham..

Vi købte den samme vinter en didriksons og den virked bare som den skulle. Da han er et slankt barn, så reima's brede facon kunne slet ikke holde ham varm. Vi har kun kørt med didriksons de sidste 2 sæsoner.

Anmeld

2. januar 2012

LC

Jeg har haft en Mikk-Line flyverdragt, den synes jeg ikke så meget om. Men har også en Ticket to Heaven, og den er jeg blevet så glad for at jeg har købt en til i et nummer større.

Den har som Molo også 2 lynlåse, som ikke går helt op i halsen, men 3 knapper øverst....

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

grønbæk skriver:

Jeg havde en Molo str. 86 til Laura sidste år, da hun heller ikke kunne gå. Der brugte hun str. 74/80. Hun svømmede i den, men da hun endnu ikke kunne gå, synes jeg ikke det gjorde noget, hvilket min DP var enig i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.