De dumme flyverdragter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. december 2011

grønbæk

Ja det er de altså! Ihvertfald de to jeg har købt! Jeg fandt en REIMA i flot pang rød str. 86 til 450 kr, mega billigt, så jeg sprang på, men Ronja svømmer i den, trods hun bruger 80/86 i alt andet tøj. Så måtte jeg jo have en anden og bliver enig med mig selv om, at en god foret én af slagsen er sagen nu hvor hun ikke går endnu og nok mest kommer til at sidde lidt i den på jorden og ellers i DP´s klapvogn, når de er på gåtur. Så jeg køber en NAME IT på tilbud og slipper 300kr, men altså....... den er da bare også stor (købte en str. 80) og stiv og træls!!!

Hvad bruger i andre til jeres børn i den str.? Jeg synes det skal være vind og vandtæt, men lige nu har jeg da mest lyst at putte hende i en god strik og en regnjakke udenover med tilhørende bukser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Lunae

grønbæk skriver:

Ja det er de altså! Ihvertfald de to jeg har købt! Jeg fandt en REIMA i flot pang rød str. 86 til 450 kr, mega billigt, så jeg sprang på, men Ronja svømmer i den, trods hun bruger 80/86 i alt andet tøj. Så måtte jeg jo have en anden og bliver enig med mig selv om, at en god foret én af slagsen er sagen nu hvor hun ikke går endnu og nok mest kommer til at sidde lidt i den på jorden og ellers i DP´s klapvogn, når de er på gåtur. Så jeg køber en NAME IT på tilbud og slipper 300kr, men altså....... den er da bare også stor (købte en str. 80) og stiv og træls!!!

Hvad bruger i andre til jeres børn i den str.? Jeg synes det skal være vind og vandtæt, men lige nu har jeg da mest lyst at putte hende i en god strik og en regnjakke udenover med tilhørende bukser!

Camille er en 80-86 og hendes flyverdragt er en 80.

Vi har købt en fra molo og den er simpelthen så god. Den passer bare på en prik. Vi har også en reima i str 80, men den er også kæmpe stor, så vi bruger kun den fra molo.

Anmeld

30. december 2011

Christina.78

Cecilie har en fra Name it i år..det er 92 og den passer perfekt..det er den str hun bruger i tøj også

Anmeld

30. december 2011

Clisolka

grønbæk skriver:

Jeg har købt en flyverdragt fra Danfæ til Isabella i str. 86 - hun er selv 80/86, men hun svømmer i den. Dog skal hun ikke bruge den før til foråret, for hun kommer ikke ud i vuggestuen og leger  Så jeg 'er for at den passer hende lidt bedre til foråret 

Anmeld

30. december 2011

sne190810

Min datter bruger 74/80, dog mest 80 i normalt tøj.

Hendes flyverdragt er str. 74 fra Reima og passer fint. Jeg er super glad for den ..

Anmeld

30. december 2011

Maja_4000

Vi har den her .. Det er Celavi .. Vi er super glade for den Den er str. 86 , og Caroline bruger normalt 80/86 .. 

Anmeld

30. december 2011

DK

Vi har også en fra Molo som jeg  rigtig glad for. Jeg er normalt ikke til Molo, og det er også det eneste jeg ejer fra det mærke. Men så var flyverdragten lige der på tilbud (400 kr) og fin og grøn. Den er kun en str. 80 men Richard passer den på en prik, og han er ellers oppe i en str. 86 i rigtig mange ting. Det bedste ved moloen er den dobbelte lukning, det er sådan et meget bredt stykke indvendigt velcro-lukkestykke foroven, så man ikke behøver lyne den helt op i halsen (hvilket er svært på en 11 mdr. baby uden så meget hals). Og at den ikke er tyk og stiv i det (og heller ikke bæver nylon, det haaaader jeg).

Da Kirstine var lille havde hun altid Reima. De er super lækre men jeg kan godt huske at de var store i størrelsen. Name it kender jeg ikke.

Mon ikke du kan få dem byttet til en anden der har købt en for lille på trendsales eller lign?

Anmeld

30. december 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Cebastian bruger 74 - 80 i tøj, hans flyverdragt er en Cupcake i str. 68 og den passer perfekt.

Anmeld

30. december 2011

Camillee

Elias bruger str 80-86, dog mest i str 86 og hans flyverdragt er en MOLO i str 80.

Anmeld

30. december 2011

grønbæk

DK skriver:

Vi har også en fra Molo som jeg  rigtig glad for. Jeg er normalt ikke til Molo, og det er også det eneste jeg ejer fra det mærke. Men så var flyverdragten lige der på tilbud (400 kr) og fin og grøn. Den er kun en str. 80 men Richard passer den på en prik, og han er ellers oppe i en str. 86 i rigtig mange ting. Det bedste ved moloen er den dobbelte lukning, det er sådan et meget bredt stykke indvendigt velcro-lukkestykke foroven, så man ikke behøver lyne den helt op i halsen (hvilket er svært på en 11 mdr. baby uden så meget hals). Og at den ikke er tyk og stiv i det (og heller ikke bæver nylon, det haaaader jeg).

Da Kirstine var lille havde hun altid Reima. De er super lækre men jeg kan godt huske at de var store i størrelsen. Name it kender jeg ikke.

Mon ikke du kan få dem byttet til en anden der har købt en for lille på trendsales eller lign?

Arh... now we talking! Det er lige netop i halslukningen, NAME IT kan drive mig og datteren til vandvid! Så nu siger du at MOLO der har opfundet noget der virker og én mere anbefaler MOLO, så måske jeg liiiige skulle kigge lidt på dem. Jeg har det ellers som du, jeg er ikke til MOLO, det passer bare ikke rigtig på Ronja der er godt istand (ikke tyk).

Jeg drøner en tur på TS og ser mig omkring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.