Del ud af jeres sparetips!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Anonym trådstarter

Puha, et af mine nytårsforsæt er at få mere styr på vores økonomi. Vi har egentlig altid været ret gode til at styre det, men en meget dyr december, samt en flytning, som stadig nager, så er det hårdt.

Jeg skal vende skuden, for jeg kan mærke at den skrantende økonomi går mig meget på.

Problemet er lidt, at jeg er studerende og det samme er min mand, så økonomien er stram og man skal overveje alle køb.

Har i gæve tøser ikke nogle super sparetips

ALLE RÅD MODTAGES MED KYSHÅND!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

k&k&k&k

Anonym skriver:

Puha, et af mine nytårsforsæt er at få mere styr på vores økonomi. Vi har egentlig altid været ret gode til at styre det, men en meget dyr december, samt en flytning, som stadig nager, så er det hårdt.

Jeg skal vende skuden, for jeg kan mærke at den skrantende økonomi går mig meget på.

Problemet er lidt, at jeg er studerende og det samme er min mand, så økonomien er stram og man skal overveje alle køb.

Har i gæve tøser ikke nogle super sparetips

ALLE RÅD MODTAGES MED KYSHÅND!

En ting der har hjulpet os utrolig meget er MADPLAN! Det er simpelthen en fantastisk opfindelse...

Herhjemme laver vi en plan for hvad vi skal have til aftensmad hele den kommende uge, og også hvad vi skal have til frokost...

Og så handler vi i lidl... Det er det billigste sted her i byen...

Og det med at man kun kommer i en butik, og kun handler én gang i ugen gør at man ikke får alle de impulskøb med i vognen hver gang man handler... Og når du ikke er udsat for fristelser - bliver du heller ikke fristet 

Det er ihvertfald noget der har hjulpet os - håber det kan hjælpe 

Anmeld

30. december 2011

celkt

madplaner er det første og bedste råd.