Jer med katte - kan I måske hjælpe mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Mom2012

Det gjorde vores også som killing. Sådan noget hvidt skummet noget. Det gik over. Men køb malt piller det er meget bedre end græs, da hun vil få hår ud med afføringen istedet for at kaste op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Mira0911

Ann87 skriver:

Det gjorde vores også som killing. Sådan noget hvidt skummet noget. Det gik over. Men køb malt piller det er meget bedre end græs, da hun vil få hår ud med afføringen istedet for at kaste op

Okey... Det var orm hun kastede op igår aftes... 

Anmeld

30. december 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Jeg er virkelig også over den kattebakke hele tiden, da den står på badeværelset, men alligevel sker det nogle gange at jeg ikke er for hurtig... 

Hun får også vand... Hvad med det kattemælk man kan få til dem? er det no go? 

I nat har hun fået lov til at være på badeværelset indtil hun har fået en kur ved dyrlægen... Var ikke så glad for at have hende rendende rundt over det hele og kaste op.... 

Det kan jeg godt forstå, ikke så lækkert hvis man skal rende på små "ormeklatter" over hele hytten

Jeg har aldrig selv brugt kattemælk, synes at det er lidt nogeet pjat, men kan da godt være at det er godt. Har altid kun givet mine vand.

Håber I får vænnet hunden af med dens nye "vane". Hvad med en kattebakke med låg, så er det da lidt sværere at komme til den?

Anmeld

30. december 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Det kan jeg godt forstå, ikke så lækkert hvis man skal rende på små "ormeklatter" over hele hytten

Jeg har aldrig selv brugt kattemælk, synes at det er lidt nogeet pjat, men kan da godt være at det er godt. Har altid kun givet mine vand.

Håber I får vænnet hunden af med dens nye "vane". Hvad med en kattebakke med låg, så er det da lidt sværere at komme til den?

Nåh ja... Måske det vil hjælpe på det... Må lige sende A ud efter diverse ting idag... 

Kattemalt skal vi også have fat i... 

Kattegræs er måske slet ikke nødvendigt når man har kattemalt? 

Undskyld jeg spørger sådan... Har sikkert fået det at vide tidligere i tråden... 

Anmeld

30. december 2011

Mom2012

Mira0911 skriver:

Okey... Det var orm hun kastede op igår aftes... 

Ja så lige billedet efter jeg havde svaretMen godt det bare er orm! Så din lille mis hurtig kan komme af med det!

Anmeld

30. december 2011

Mira0911

Ann87 skriver:

Ja så lige billedet efter jeg havde svaretMen godt det bare er orm! Så din lille mis hurtig kan komme af med det!

Jeps... Hun er ved dyrlægen nu...  venter på kæresten ringer når det er overstået... 

Anmeld

30. december 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Nåh ja... Måske det vil hjælpe på det... Må lige sende A ud efter diverse ting idag... 

Kattemalt skal vi også have fat i... 

Kattegræs er måske slet ikke nødvendigt når man har kattemalt? 

Undskyld jeg spørger sådan... Har sikkert fået det at vide tidligere i tråden... 

Spørg bare løs, men vi har jo alle forskellige vaner

Mine har altid været udekatte, så har aldrig brugt det, men skal det være en indekat, vil den nok blive glad for lidt kattegræs at gnaske i.
kattemalt kender jeg desværre ikke, men der kan sikkert læses om det på netett. Eller dyrehandleren kan give nogle gode råd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.