Jer med katte - kan I måske hjælpe mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.827 visninger
56 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Mira0911

Jeg har killingen Lupo... Dejlig kat er hun....

Men..... Det er sikkert meget normalt.... Hun kaster op 1gang i ugen.... Det er bare væske der kommer op...

Er det pga en "hårbolle" i maven?

Håber der sidder nogle derude som kan hjælpe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Maja_4000

Da vi havde kat , som kastede hårbolde op , var det hår der kom op .. Det mindede måske lidt om uglegylp  Bare unden museknogler osv

Anmeld

29. december 2011

Mira0911

Maja_4000 skriver:

Da vi havde kat , som kastede hårbolde op , var det hår der kom op .. Det mindede måske lidt om uglegylp  Bare unden museknogler osv

Så det kan godt være derfor hun kaster op så? Hun spiser og drikker fint... Kaster aldrig sin mad op... Det er væske der kommer op når det er...

Anmeld

29. december 2011

Fenja09

Jeg ville ikke være nervøs, hvis hun kun kaster op 1 gang ugentligt. Det er helt normalt. Mine kaster også op, også selvom det ikke er hver gang der kommer en massse hår med. Hvis hun begynder at kaste op flere gange dagligt, skal du bekymrer dig og ringe til Dr. Dyr.

/Fenja

Anmeld

29. december 2011

B&J

er hun en ude eller inde kat???

for det kan være hun ikke selv kan få hårdboldene op...

vi bruger katte malt til vores kat nogle hjælper med kattegras

Anmeld

29. december 2011

Maja_4000

Mira0911 skriver:

Så det kan godt være derfor hun kaster op så? Hun spiser og drikker fint... Kaster aldrig sin mad op... Det er væske der kommer op når det er...

Altså jeg troede at der skulle være hår i Tror jeg ville prøve at ringe til dyrlægen og spørge .. Det kan jo være at hun ikke selv kan få dem op 

Anmeld

29. december 2011

Mira0911

B&J skriver:

er hun en ude eller inde kat???

for det kan være hun ikke selv kan få hårdboldene op...

vi bruger katte malt til vores kat nogle hjælper med kattegras

Hun er indekat...

Anmeld

29. december 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Jeg har killingen Lupo... Dejlig kat er hun....

Men..... Det er sikkert meget normalt.... Hun kaster op 1gang i ugen.... Det er bare væske der kommer op...

Er det pga en "hårbolle" i maven?

Håber der sidder nogle derude som kan hjælpe....

Jeg ville ikke være nervøs hvis det kun er 1 gang om ugen - det er meget normalt herhjemme = eeeeeeuwww 

Det er forskelligt om der kommer hårboller med her hos mine 2 misser, ellers er det også kun væske. 

Har i evt. ændret kosten? Jeg havde engang en hunkat der ikke kunne tåle noget tørkost, så hun kastede op flere gange om dagen. 

Anmeld

29. december 2011

B&J

Mira0911 skriver:

Hun er indekat...

ja det kunne hjælpe på det for vores gjorde det også i starten også købe jeg kattemalt også holdte det op...

Anmeld

29. december 2011

Mira0911

Fenja09 skriver:

Jeg ville ikke være nervøs, hvis hun kun kaster op 1 gang ugentligt. Det er helt normalt. Mine kaster også op, også selvom det ikke er hver gang der kommer en massse hår med. Hvis hun begynder at kaste op flere gange dagligt, skal du bekymrer dig og ringe til Dr. Dyr.

/Fenja

Jeg ville også først bekymre mig når det var flere gange dagligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.