Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PernilleogDennis skriver: Årh fuck man... Så er Freya 2 mdr lige om lidt.. tiden FLYVER bare afsted, det er heeelt vildt.. Hun kan ikke holde hovedet selv endnu men kan se det går fremad for hver dag der går.. Hun kan løfte hovedet når hun ligger på maven men kun lige 2 sek.. Her fornemmer jeg det går lidt langsommere end børn født til tiden.. Hvornår kunne jeres styre hovedet helt selv? Og hvor vågne var jeres i 2 mdrs alderen? Og hvor tit spiste jeres små i løbet af dagen?? Men ellers en super dejlig pige, men der er langt imellem hendes dejlige smil.. Desværre.. Det bliver til et par stk om dagen ca.. Men det er nu også bedre end ingen.. Her er lige nogen nye billeder af hende. ENJOY! Beklager der blev så mange men jeg kunne ikke vælge fra..
Årh fuck man... Så er Freya 2 mdr lige om lidt.. tiden FLYVER bare afsted, det er heeelt vildt..
Hun kan ikke holde hovedet selv endnu men kan se det går fremad for hver dag der går.. Hun kan løfte hovedet når hun ligger på maven men kun lige 2 sek.. Her fornemmer jeg det går lidt langsommere end børn født til tiden.. Hvornår kunne jeres styre hovedet helt selv? Og hvor vågne var jeres i 2 mdrs alderen? Og hvor tit spiste jeres små i løbet af dagen??
Men ellers en super dejlig pige, men der er langt imellem hendes dejlige smil.. Desværre.. Det bliver til et par stk om dagen ca.. Men det er nu også bedre end ingen..
Her er lige nogen nye billeder af hende. ENJOY! Beklager der blev så mange men jeg kunne ikke vælge fra..
Jamie holdte hoved selv da han var 6 uger.
Kan desværre ikk huske så meget om hvor meget han var vågn tror kun det var når han ville ha mad..
Han spiste ret meget. Der gik højst 2 timer ellers lå han nærmest ved patten hele tiden. hehe. Tror ikk jeg havde nok til at mætte ham.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PernilleogDennis skriver: Hehe, De 3 spørgsmål i mit indlæg..
Hehe, De 3 spørgsmål i mit indlæg..
Jep sorry fandt jeg ud af lige efter. hihi
Baagøe skriver: Hvor er hun skøn Laura var ca. 10 uger, da hun selv kunne holde hovedet selv. Hun var med sine 2 mdr. vågen i omkring 6 timer dagligt og spiste ca. 6 gange om dagen
Hvor er hun skøn Laura var ca. 10 uger, da hun selv kunne holde hovedet selv. Hun var med sine 2 mdr. vågen i omkring 6 timer dagligt og spiste ca. 6 gange om dagen
10 uger, ? Altså hvor hun slet ikke "nikkede" med hovedet fremover når hun sad hos dig osv? hold da op det var flot.. Tror Freya er vågen max 4 timer dagligt, og spiser alt fra 6-10 gange dagligt.. Så det er der ikke helt styr på endnu.. Men hun gylper også utroligt meget..
Og mange tak for de søde ord..
MIWULA skriver: Jamie holdte hoved selv da han var 6 uger. Kan desværre ikk huske så meget om hvor meget han var vågn tror kun det var når han ville ha mad.. Han spiste ret meget. Der gik højst 2 timer ellers lå han nærmest ved patten hele tiden. hehe. Tror ikk jeg havde nok til at mætte ham.
6 uger, og han havde fuldstændig kontrol over sit hovede eller?? Altså uden at nikke fremover forsi hovedet er for "tungt" osv?? Wauw.. Det er ellers flot.. Håber også snart min lille pige kan styre sit hovede lidt bedre..
PernilleogDennis skriver: 6 uger, og han havde fuldstændig kontrol over sit hovede eller?? Altså uden at nikke fremover forsi hovedet er for "tungt" osv?? Wauw.. Det er ellers flot.. Håber også snart min lille pige kan styre sit hovede lidt bedre..
Ja så vidt jeg husker. Men han kom oz først ud af maven i uge 42+1 han måtte tvinges ud hehe. og sys faktisk han har været ret fremme af en dreng af være. Han smilte bevist til sp da han var omkring 2 uger. Hun var hel op og køre. haha kan jeg sku godt forstå.
PernilleogDennis skriver: hehe ja ikk? mange tak vil du svare på mine 3 spørgsmål hvis du har lyst og tid?
hehe ja ikk? mange tak
vil du svare på mine 3 spørgsmål hvis du har lyst og tid?
Det ville jeg rigtig gerne, men jeg kan desværre ikke huske det. Min yngste er 2 år og 9 mdr., så det er ved, at være noget tid siden og man glemmer.
PernilleogDennis skriver: 10 uger, ? Altså hvor hun slet ikke "nikkede" med hovedet fremover når hun sad hos dig osv? hold da op det var flot.. Tror Freya er vågen max 4 timer dagligt, og spiser alt fra 6-10 gange dagligt.. Så det er der ikke helt styr på endnu.. Men hun gylper også utroligt meget.. Og mange tak for de søde ord..
Ja, men hun er også født 42+1, så måske kan det have indflydelse
hvor er hun bare skøn.... lækre billeder..
De var nok 8-9 uger, da de holdte hovedet uden at "nikke"... De var også rimelig hurtige til at løfte hovedet selv og kigge rundt..
De spiste 8-10 gange i døgnet.. Og har nu sat det op til 10-12 gange.. De er 13 uger... så håber SP siger go for grød, når de er 4 måneder...
De er nok vågne 9-10 timer.. Nogle gange mere... Men de tager også kun korte lure på allerhøjste 30 min... Gid de sov lidt mere...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128